Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Så er jeg færdig med udpakningen, nyttehaven er blevet tilset, nå ja en lille eftermiddags søvn er der også været plads til
I får her en velfortjent tak for endnu en hyggelig Shelter tur med indlagt generalforsamling. Hvor er det hyggeligt sådan at koble fra hverdagenes genvordigheder, at mødes med hyggelig mennesker der i flere henseender har forskellig holdninger til hvordan tingene, skal/bør løses og som det mest selvfølgelige være de bedste venner, hvor kan vort samfund dog lære meget at menneskerne i HARK.
Jeg ser med glæde frem til vi mødes næste gang!!
Hilsen Lasse (Trapper) Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Go aften
Takker ogs for en skøn weekend til alle fremmødte. Jeg lavede en lille hurtig optælling af dæk valg på pladsen.
3 bikes med knop dæk
4 bikes med semi dæk
10 bikes med gade dæk
Fedt at se nye ansigter og gense gamle. Glæder mig til næste gang.
Vi fik da ogs flækket lidt ok mad sammen som altid i klubben.
Mvh Lars
I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte.
Hej HARK'ers
En fin fin tur er nu overstået.
Weekend i godt selskab og særdeles go' mad...Tak tak tak
Der kommer sikkert en del foto, så jeg vil blot bidrage med en enkelt sekvens som jeg synes gav en helt speciel stemning: https://youtu.be/xMV-NS0H_ac
Og så en tak til alle som arrangerede/deltog. Hygge når det er bedst.
Vi ses forhåbentlig flere gange fremover.
Iver? De der okseting fra grillen? Weltklasse
Super lørdag, med interesantte mennesker, super tur, dejlig mad, rigtig god stemning, ja det var en dejlig dag . Glæder mig til næste gang der er mulighed for at deltage.
Hilsen Sebschou
Tak for virkeligt hyggeligt og meget lærerigt selskab. Dejligt I så gerne deler viden og erfaring .
Som grøn allroaders er det spændende at høre om jeres oplevelser med cyklerne - min favorit pt er altså din Carsten - "at skulle skide så meget, at man brækker storetåen"....
Jeg fik herlige nye bekendskaber og input til en ønskeliste så lang med ORDENTLIGT udstyr til både migselv og HendeHonda, så jeg snart kan bliver klar til at køre ud og samle på oplevelser og god historier
Glæder mig til vi ses igen til sommer
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250
Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Tak for en fantastisk sheltertur - dejligt at se nye og gense gamle medlemmer - vi kan noget i HARK som bare er HELT unikt - tak for en god fællestur - prøvetur på NC 750 - - mange snakke om teknik, mad og ture - og tak for dejlige dybsindige samtaler om bålet, OG naturligvis skøn mad - Iver - du har ikke fået udnævenlsen for ingenting
!!!