Sådan bliver man medlem i HARK

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af yaknudsen »

Man bliver ikke automatisk medlem af HARK når man registrerer sig i forummet.
På HARK hjemmesidens forside (via linket "Sådan bliver du medlem") beskrives
nærmere hvordan det gøres.

Se følgende link: http://www.honda-allroad.dk/bliv_medlem.html
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Henrik Larsen

Re: Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af Henrik Larsen »

Det er nemlig rigtigt. :-D

Step 1: opret profil
Step 2: send mail med data og anmodning om medlemsskab

Og jeg vil gerne bede om lidt tålmodighed mht. at få tildelt Jer medlemsstatus på forum. Vi har haft rigtigt mange nye medlemmer i år, så opgaven med opdatering af medlemsregister bliver nogle gange "bundlet" for at kassereren kan overkomme det hele i ro og mag :kaffe:

Hvis det går for langsomt kan man selvfølgelig altid sende en venlig forespørgsel om at give den lidt gas.

Aktivering af nyoprettede profiler skulle dog gerne ske indenfor max. 24 timer. Hvis det ikke er tilfældet, kan det skyldes at vi har antaget at der var tale om en fake ID oprettet med henblik på spam. Det kan nogle gange være svært at gennemskue, men I så fald så send straks en mail.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af iver »

Hej Henrik, håber ikke det er mig der har "stresset" dig, det har ikke været min intention!

Er der noget nye medlemmer kan gøre for ikke at blive forvekslet med spam?
Her tænker jeg på valg af profil navn, profil tekst, evt svare på et spørgsmål hvor svaret findes på forsiden....
Vi kan jo ligeså godt gøre det så nemt for jer der skal arbejde med det som muligt!

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af Nikolajsen »

Øhh undskyld, men hvis nye medlemmer foretaget "step 2", er der vel ingen der mistænker det for spam :shock:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Henrik Larsen

Re: Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af Henrik Larsen »

Helt ok.

@Iver: Skriv lidt detaljer i profilteksten ved oprettelse af profilen, så er det lettere at gennemskue.

@Nikolajsen: Ikke alle brugere er medlemmer, så step 1 kan være endestationen ;-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Sådan bliver man medlem i HARK

Indlæg af Nikolajsen »

Henrik Larsen skrev:@Nikolajsen: Ikke alle brugere er medlemmer, så step 1 kan være endestationen ;-)
Netop 8-) , så hvis nye brugere ikke har foretaget step 2, kan de vel ikke så godt forvente at få adgang til medlemsdelen. Og omvendt, hvis de har foretaget step 2, menes det jo alvorligt og kan ikke forveksles med spam.
Jeg er sikker på vi egentligt siger det samme :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar