Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af iver »

Nikolajsen skrev:
iver skrev: Men held og lykke med FB gruppen og hils Honda Revere, Shadow og andre costum cykel kørere i Honda V2 gruppen .
Mvh Iver.
Man kunne jo "nøjes" med at lave FB gruppen, som denne klub var for få dage siden ;-) ;-)
Altså store Honda V2 all roadere :-D
Jeg tænkte det samme, men så havde han vel skrevet det!

Ja nu har vi også Honda allroadere med andre motortyper med. Men Nikolajsen du "deltager" jo også i klubben uden at have den "rigtige" cykel, der har den vist ikke lidt den store skade ved, spørger du mig er du ligeså velkommen som du altid har været. Det undre mig også at Lykkedal ikke kan glæde sig over at Lasse nu er medlem.



Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Nikolajsen »

:ok: :ok: :ok: :ok:
(jeg kan ikke lade være med at kigge her ind...hele tiden :oops: )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af John Sigh »

Lykkedal skrev:Personligt er jeg ked af at 12 personer kunne, og valgte, at lægge vores unikke Honda V2 klub i graven i går.

Hvis andre end jeg synes det er tid til en HONDA V2 gruppe på facebook, vil jeg gerne være med.

God søndag

Mvh.
https://www.facebook.com/jenslykkedal
Hej Jens.
Jeg håber da ikke vi har lagt klubben i graven :shock: men jeg er også ked af at så få havde valgt at stemme ca 10% tror jeg,
og med det lille deltager antal må det jo være fordi medlemmerne ikke ser det som et stort problem at der ikke kun er V2 motorer i klubben.
Jeg tror ikke det vil ændre på vores arrangementer og deltagerprofiler at de nye modeller kommer med for hvis du ikke har de samme interesser for vores måde at mødes og køre på tror jeg ikke at du vil deltage uanset om du kører en af de "gamle" eller nye modeller.
Personlig tror jeg facebook vil være mere ødelæggende for klubben end udvidelse af modelrækken.

Mvh John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af fruolsen »

Hej Jørn

Lars har ret - undtagelsesvis
Det er min og jeg har ellers altid styr på mit udstyr.
Jeg gir lige lyd om jeg kommer inden om den inden torsdag
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af fruolsen »

Hej Jørn

Lars har ret - undtagelsesvis
Det er min og jeg har ellers altid styr på mit udstyr.
Jeg gir lige lyd om jeg kommer inden om den inden torsdag
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af JP »

Hej
Jeg stemte også imod udvidelsen, med alle de nye modeller. Den var unik ligesom alle andre mærkeklubber er. Men demokratiet har talt, selvom der skulle to afstemninger til. Jeg synes vi skal byde de nye medlemmer velkommen. Nu skal der jo helst ikke komme alt for mange, så bliver det ikke nemt at finde shelterpladser, der kan huse os.
Som jeg kan læse i en anden tråd, skal der åbenbart nyt blod til i bestyrelsen, så må vi jo tage den udfordring op også!!!!
Det var de sidste ord herfra om udvidelsen.
Hilsen Jørn
TRANSALP & Jawa med sidevogn
Brugeravatar
fruolsen
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13. jul 2015, 08:21
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af fruolsen »

( ville vedhæfte en Word fil, men kan ikke få lov af systemet - det kunne jeg heller ikke sidste år :)


Referat af den Ekstraordinær Generalforsamling.

Tidspunkt: 20 Maj 2017 kl 10.00.
Sted: Nørager hos Jørn.
Fremmødt var 7 medlemmer

Dagsorden
1. Valg af referant: fruolsen blev valgt som referant
2. Valg af ordstyrer: Jørn blev valgt som ordstyrer
3. Afstemning om følgende to forslag til vedtægtsændringer.

Forslag A
" Model rækken udvides til at omfatte ud over de nuværende modeller: CB500XA,NC700/750XA,VFR800X Crossrunner.CFR1000L Africa Twin og VFR1200X Crosstourer"
Der ud over er der fremsat ønske om at ændre teksten i vedtægterne ang. medlemskab.

Ja til A. 12 stemmer. ( 12 ud af 16 = 75% )
Nej til A. 4 stemmer. ( 4 ud af 16 = 25% )

Forslag B
"Medlemskab er for alle, der er indehaver af en Transalp, Africa Twin eller Varadero" Ændres til " Medlemskab er for alle, der har brugsretten til en af de i vedtægterne nævnte modeller"

Ja til B. 15 stemmer. ( 15 ud af 16 = 93,75 % )
Blanke til B. 1 stemme. ( 1 ud af 16 = 6,25 % )
Forslaget blev vedtaget

Da vedtægts ændringer kræver 2/3 flertal ( 66,66% ) af de gyldige stemmer kan der her med konstateres at ændringerne er vedtaget .
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250

Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Tinning »

burde teksten på vores forside ikke snart laves om så den passer til alle de modeller der nu er velkommen
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af ojm »

Hej Tinning.
Du har ret i din betragtning!
Men jeg mener at have hørt, at der ikke sker ret meget fra klubbens side, før efter næste generalforsamling.
Så formoder jeg at alt falder på plads.
Vi vil jo bare hygge, spise lidt af den sorte gryde og køre lidt på Honda!!
Vh ojm.
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Tinning »

det er da forhåbenligt ikke rigtigt at klubben ændre vedtægter men 2 linier på forsiden kan ikke rettes inden for et år :not:
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Peter AT »

Jeg er enig med Tinning i at det ikke er rimeligt at bestyrelsen ikke magter at udføre de få administrative opgaver der følger tillidshvervet som bestyrelsesmedlem.

Udmeldingerne fra bestyrelsen har ofte været diffuse og mangelfulde.

Jeg er overbevist om at der en en del i medlems skaren der gerne vil være med til at at højne standarden lidt igen.
I må gerne spørge om hjælp hvis opgaverne er for store. Jeg hjælper gerne.

Vi kan selvfølgelig også slå koldt vand i blodet og vente på en ny og frisk bestyrelse efter næste generalforsamling.

HARK er en god og velfunderet klub, der sagtens kan komme op i gear igen.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Tidligere_medlem_1

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Helt enig med Tinning og Peter AT.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af iver »

Tinning jeg forstår godt din undren over manglende ændringer jævnfør hvad der er vedtaget i klubben, men det er jo ikke noget nyt, der blev sidste år også vedtaget ting, som ikke er rettet i vedtægterne, så det er ikke kun ændringer fra i år der "hænger".

I tråden "spørgsmål til bestyrelsen" er det meldt ud, at såfremt man har spørgsmål til bestyrelsen, skal de sendes direkte til Lars.

At tilstedeværelse fra bestyrelsens halter kan man nok ikke komme uden om, og at det er ærgerligt at der ikke er rettet tekster rundt om på hjemmesiden kan man lige så heller ikke komme udenom. Men jeg tænker vi må væbne os med tålmodighed, og så tage en god snak om det til generalforsamlingen, og så få sammensat en ny bestyrelse og komme videre derfra. Altså medmindre andre kan komme med bedre forslag, for at blive ved med at rykke i bestyrelsen tror jeg ikke fører til noget, medmindre de selv melder noget ud. Så skal man måske huske at selvom de selv har stillet på og blevet valgt, er de trods alt frivillige.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Lasse Pedersen »

God dag HARK

Jeg er som flere af de medlemmer der har skrevet her på siden de seneste 2-3 måneder enig i den gennemgående ordlyd af indlæggene!
Nogle af holdningerne giver mig dog behov for også at give mit besyv med.
Det første der falder mig ind er. Ved næste generalforsamling skal vi vel vælge to bestyrelses medlemmer, de som er på valg, og en suppleant, det er som jeg ser det ikke en ny bestyrelse, eller har jeg overset noget?
Jeg er så glad for at have lært denne klub at kende, for her har jeg fået så mange gode venner, så mange gode oplevelser, gode venner som på trods af uenighed kan kalde sig venner, det betyder virkeligt noget for mig! Som jeg oplever det lige nu virker det på mig som der er et uvenskab nogle steder, det håber jeg virkeligt er en fejl opfattelse fra min side! Som Peter AT skriver vil jeg gerne hjælpe! For det gør mig ked af det, at der er denne fornemmelse af uvenskab! Jeg er enig med Iver i at det nok er nødvendigt at slå koldt vand i blodet, hvor svært det end er når noget man holder af går skævt, min bøn er og specielt til bestyrelsen, kan i ikke finde tid til at orientere os medlemmer om hvor mange og hvem der foretrækker at sætte deres bestyrelses post til rådighed for klubben og hvem der ikke ønsker det? Det vil give medlemmerne mulighed for at, om nødvendigt stille sig selv til rådighed. Selv om jeg godt ved at det er tidligt at komme med en dato for generalforsamlingen 2018. så vil jeg opfordre bestyrelsen til at finde en dato, ønsket for dette er på baggrund af en ofte set kommentar når der sættes en dato for et angement, (den dato skal jeg desværre noget) hvilket giver mig den opfattelse af at hvis man kunne så ville man komme, så da der for mig, er et meget nødvendigt behov for at vi møder talstærkt op, til den kommende generalforsamling for at få et så demokratisk forløb som muligt!
Til de kommentarer der er kommet vedr. at det er et frivilligt arbejde at være bestyrelsesmedlem så er jeg også i den indstilling enig, bestyrelsesmedlemmerne bliver så nok nød til at indse at det var den samme frivillighed der var til stede da bestyrelsesmedlemmerne stillede op til valget af dem.

Med venlig hilsen

Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Ekstraordinær generalforsamling 20 Maj 2017

Indlæg af Lars N »

fruolsen skrev: 21. maj 2017, 08:04
John Sigh skrev:Her er en update af dagens ekstraordinære generalforsamling.
Fremmødt var 7 medlemmer
11 stemmer var afgivet på mail ( 2 blev erklæret ugyldige )
3 stemmer var afgivet efter tidsfristen 19/5 kl23:59.
Efter afstemning og optælling af stemmer på mail er resultatet som følger.
Gyldige afgivne stemmer 16 stk.
Ja til A. 12 stemmer. ( 12 ud af 16 = 75% )
Nej til A. 4 stemmer. ( 4 ud af 16 = 25% )

Ja til B. 15 stemmer. ( 15 ud af 16 = 93,75 % )
Blanke til B. 1 stemme. ( 1 ud af 16 = 6,25 % )

Da vedtægts ændringer kræver 2/3 flertal ( 66,66% ) af de gyldige stemmer kan der her med konstateres at ændringerne er vedtaget .

Mvh. Formanden
Go´ formiddag formand

Denne update siger jo det hele :-D
Forventer du forsat et referat?

Forsat god søndag
OBS!
Påfores referatet for GF 2019
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Besvar