Faste HARK arrangementer i 2020

Generalforsamlinger og anden klubinformation
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af yaknudsen »

HARK har tradition for at afholde en række (mere eller mindre) faste arrangementer gennem året.

Se følgende link for yderligere detaljer: http://honda-allroad.dk/arrangementer.html

I denne tråd må medlemmerne meget gerne diskutere emnet og byde ind med datoer, lokaliteter, forslag og ideer til de 'faste' HARK arrangementer i løbet af 2020. Også gerne andre arrangementer end de 'faste'!

Intet er for småt og intet er for stort, ordet er frit, og HARK medlemmer er mere end velkommen til at bidrage med det de kan tilbyde til HARK fællesskabet i den forbindelse.

Hvis der (mod forventning) IKKE er nogen af medlemmerne som byder ind med ideer og praktisk assistance - vil HARK's bestyrelse muligvis finde på 'et eller andet', men der er ingen garanti for at bestyrelsen finder på 'noget'. Vi foretrækker at det er HARK medlemmerne som styrer mest muligt.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af JP »

Hej
Er måske lidt tidlig ude, men jeg vil godt arrangere efterårsshelter, sted, køretur og valg af menu. Jeg har godt nok ikke spurgt de medlemmer længst mod nordvest, men mon ikke de vil være med på ideen, ellers går det jo også alligevel.
Godt nytår.
Hilsen Jørn
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af yaknudsen »

JP skrev: 30. dec 2019, 08:16 Hej
Er måske lidt tidlig ude, men jeg vil godt arrangere efterårsshelter, sted, køretur og valg af menu. Jeg har godt nok ikke spurgt de medlemmer længst mod nordvest, men mon ikke de vil være med på ideen, ellers går det jo også alligevel.
Godt nytår.
Hilsen Jørn
Tak for det fremragende tilbud Jørn. Godt initiativ!

NB: Det gør bestemt ikke noget at være ude i god tid. Jo før man begynder at planlægge, jo mindre stress, og jo flere vil kunne passe arrangementet ind i deres personlige kalender.

Hvis der er andre frivillige arrangører til nogle af de øvrige 'faste' HARK arrangementer, er de mere end velkommen til at byde ind her! Det er også OK blot at komme med input selv om man ikke personligt har mulighed for at være arrangør, jo flere ildsjæle som giver deres besyv med jo bedre!

En af de fantastiske ting ved HARK's 'faste' arrangementer er, at det erfaringsmæssigt forløber fuldstændigt gnidningsfrit og næsten af sig selv, fordi de fleste af dem der møder op har prøvet det mange gange før, og at alle mand er indstillet på at give en hånd med det praktiske (og hyggen). Så arrangørernes opgave er almindeligvis blot at reservere en dato på et sted der har de nødvendige faciliteter.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af JP »

Hej
Jens har fuldstændig ret, det er næsten for nemt til at være sandt.
Hilsen Jørn
ojm
Indlæg: 100
Tilmeldt: 15. jun 2014, 15:48
Geografisk sted: Horsens

Re: Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af ojm »

Hej Hark.

Godt nytår !!

JP har "pålagt" Jes og jeg at stå for forårsturen, det gør vi jo selvfølgelig så...

Jørn sagde, : Sønderjylland besøger vi ikke så tit.

Så vi laver turen til et sted dernede, husk pas.
Altså hvis vi køre ned i EU.
Alt er kun tanker indtil videre.

Vh Ole og Jes
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Faste HARK arrangementer i 2020

Indlæg af yaknudsen »

Hvor er det dejligt med så mange ildsjæle der stiller op til tjansen helt frivilligt, og gør en værdsat indsats for fællesskabet. Tak for det!

Man bliver sgu helt glad i låget.

Jeg glæder mig til at gense sønderjylland - sammen med en flok fantastiske HARK'ere.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar