Indkaldelse til Generalforsamling 2025
: 13. mar 2025, 19:37
Generalforsamling 2025. Lørdag d. 12. April 2025 kl. 15.00
Hermed indkaldes til HARK's ordinære generalforsamling 2025:
Tid og sted:
Klokken 15:00, lørdag d. 12. april 2025 - Tinkerdal shelterplads https://udinaturen.dk/shelter/2397
Dagsorden for den ordinære generalforsamling lørdag d. 12. april 2025 kl. 15:00:
1) Valg af dirigent
2) Bestyrelsens beretning
3) Regnskabsaflæggelse
4) Valg af bestyrelse. (Jørn og Henrik er på valg. Jørn modtager ikke genvalg)
5) Valg af bestyrelsessuppleant og revisor.
6) Fastsættelse af kontingent.
7) Indkomne forslag.
8) Eventuelt
NB:
Sager og forslag, der ønskes behandlet, på enten den ordinære eller den ekstraordinære generalforsamling, skal senest 14 dage forinden dennes afholdelse være bestyrelsen i hænde skriftligt. Indkomne forslag udsendes til klubbens medlemmer senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.
(Skriftligt kan også være e-mail, SMS og meddelelser modtaget via HARK forummets 'personlig besked' system)
Link til vedtægter: http://www.honda-allroad.dk/bestyrelse.html
UDVIDET program for dem der har tid og lyst til at deltage i øvrige HARK aktiviteter i den pågældende weekend (fredag, lørdag og søndag):
1) Fredag d. 11. fra ca. 15:00. Der er booket stor stor shelter med plads til 30 og 3 små lidt afsidesliggende sheltere
2) Lørdag d. 12. Meld gerne ind hvis der er nogen der vil hjælpe med at lave en køretur. Tænker vi tager meden nogenlunde som vi plejer(kom gerne med forslag)
4) Lørdag d. 12. august kl. 15:00 afholdes den ordinære HARK generalforsamling.
5) Ca. kl. 17 - 19 organiserer vi i fællesskab noget spiseligt - og dem der vælger at overnatte hygger det bedste de har lært indtil sengetid.
6) Søndag d.13. siver de sidste lige så stille hjem - når det passer til deres temperament.
Lidt praktisk info:
Tilmelding:
Tilmelding her i tråden, deltagerliste opdateres løbende - sådan at vi kan opnå noget der minder lidt om et forchromet overblik.
Spørgsmål, kommentarer og forslag er naturligvis særdeles velkomne.
Håber vi ses!
På bestyrelsens vegne. Thorkild Voigt
Deltagerliste:
Voigt Fredag til Søndag
Jørn fredag til Søndag
Steen Fredag til Søndag
Skovlund Fredag til Søndag
Glenn Fredag til søndag
Iver Fredagt til Søndag
Lasse Fredag til Søndag
Anders Thorsen Fredag til Søndag
John Sigh Fredag til Søndag
...
Hermed indkaldes til HARK's ordinære generalforsamling 2025:
Tid og sted:
Klokken 15:00, lørdag d. 12. april 2025 - Tinkerdal shelterplads https://udinaturen.dk/shelter/2397
Dagsorden for den ordinære generalforsamling lørdag d. 12. april 2025 kl. 15:00:
1) Valg af dirigent
2) Bestyrelsens beretning
3) Regnskabsaflæggelse
4) Valg af bestyrelse. (Jørn og Henrik er på valg. Jørn modtager ikke genvalg)
5) Valg af bestyrelsessuppleant og revisor.
6) Fastsættelse af kontingent.
7) Indkomne forslag.
8) Eventuelt
NB:
Sager og forslag, der ønskes behandlet, på enten den ordinære eller den ekstraordinære generalforsamling, skal senest 14 dage forinden dennes afholdelse være bestyrelsen i hænde skriftligt. Indkomne forslag udsendes til klubbens medlemmer senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.
(Skriftligt kan også være e-mail, SMS og meddelelser modtaget via HARK forummets 'personlig besked' system)
Link til vedtægter: http://www.honda-allroad.dk/bestyrelse.html
UDVIDET program for dem der har tid og lyst til at deltage i øvrige HARK aktiviteter i den pågældende weekend (fredag, lørdag og søndag):
1) Fredag d. 11. fra ca. 15:00. Der er booket stor stor shelter med plads til 30 og 3 små lidt afsidesliggende sheltere
2) Lørdag d. 12. Meld gerne ind hvis der er nogen der vil hjælpe med at lave en køretur. Tænker vi tager meden nogenlunde som vi plejer(kom gerne med forslag)
4) Lørdag d. 12. august kl. 15:00 afholdes den ordinære HARK generalforsamling.
5) Ca. kl. 17 - 19 organiserer vi i fællesskab noget spiseligt - og dem der vælger at overnatte hygger det bedste de har lært indtil sengetid.
6) Søndag d.13. siver de sidste lige så stille hjem - når det passer til deres temperament.
Lidt praktisk info:
Tilmelding:
Tilmelding her i tråden, deltagerliste opdateres løbende - sådan at vi kan opnå noget der minder lidt om et forchromet overblik.
Spørgsmål, kommentarer og forslag er naturligvis særdeles velkomne.
Håber vi ses!
På bestyrelsens vegne. Thorkild Voigt
Deltagerliste:
Voigt Fredag til Søndag
Jørn fredag til Søndag
Steen Fredag til Søndag
Skovlund Fredag til Søndag
Glenn Fredag til søndag
Iver Fredagt til Søndag
Lasse Fredag til Søndag
Anders Thorsen Fredag til Søndag
John Sigh Fredag til Søndag
...