Har kørt med det et par dage nu, vender tilbage når jeg har slidt det ned. Indtil vidrer er jeg MEGET overbevist. Har fantasktiske gode off road egenskaber, og jeg får ikke den grimme fornemmelse af, at baghjulet er ved at falde af når man svinger på asfalt - den fornemmelse er Stoneking dækket hovedleverandør af. Konklusionen indtil nu er, at vi her har tale om et neddroslet stoneking - knap så gode off road egenskaber - men langt bedre on road egenskaber. Hvis dette dæk fortsat bliver ved med at imponere mig, som det har gjort det de sidste par dage, så ryger dette dæk direkte ind på første pladsen som det bedste dæk jeg nogensinde har prøvet på en all roader med de krav jeg stiller on road som såvel off road! Prisen er 1200 for et sæt incl. fragt fra Tyskland - ikke dyrt i mine øjne.
Der har været meget skriveri på internettet om dette dæk - og der har været utrolig mange henvendelse på diverse forum med km tal - nogle har kun kørt 3000 km hvor flere har kørt 10000 km - ja og jeg blander ikke miles og km sammen - så det bliver spændede at se hvor jeg havner med min blide og hensynsfulde kørsel.

MVH Søren
Se billeder af dækket her.
http://www.conti-online.com/generator/w ... 80_en.html