God Jul og godt nytår

Her kan debateres alt, næsten.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

<Yaknudsen>
Selvfølgelig, jeg har stort set alle 11.400 km. liggende på pc'en.

Og ellers er vi jo gode til, i fællesskab, at improviserer ;-)

Julemænd udklædt som DORMCK'er, er nogle herlige fyre. :ok:
Nogle få af dem er her fra landet, resten var fra Jylland og Spanien :oops: :lol:

Tre af dem kørte hjem til Vejle efter 4 timers offroad, og resten (6)
klarede hele dagen.
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Der skal ogsaa oenskes en rigtig god jul og et godt nytaar her fra Beijing.
Dejligt at kunne sidde paa den anden side af jorden og foelge lidt med i jeres aktiviteter.
Mange nye navne er dukket op - dejligt at klubben vokser og trives!!
Jeg har ikke faaet koert ret meget paa Transalpen i 2009 - det er mest blevet til noget oerken sjov paa KTM'en - men har planer om at se lidt at Kina til naeste aar paa den trofaste Honda TA.
Til januar tager vi et par uger til Egypten - jeg har lejet en KTM 640 dernede og skal da ud os se lidt paa deres oerken, men resten af familien ligger ved poolen
Ha det rigtig godt og pas godt paa jer selv!!

Mange jule hilsener fra kromanden i kinesien.

PS: Dejligt at jule racet snart er over staaet - vi har haft travlt med julefrokoster hele december og juleaften er vi som saedvanligt fuldt booket. Nu gider jeg sgu ikke mere se paa sild og flaeskesteg....:-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej alle i HARK :!:

Også en rigtig glædelig hjul, og et godt nytår fra Varulven og mig til alle i HARK :-D .
Det har været en ren fornøjelse at komme med i klubben og lære jer at kende.
Tak for godt selskab på de turer jeg nåede at være med på, det har været rigtig hyggeligt.
Satser på at deltage endnu mere, og måske også selv arrangere noget, i 2010.

Håber at se nogle af jer i løbet af vinteren, til vintertræf måske, ellers ses vi til foråret når sneen smelter,
fuglene synger, Vintergækker og Erantis kigger frem og Varulven vågner fra sit hi :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Så blev det alligevel en hvid jul... I hver tilfælle her i Midtjylland. Køreabstinenserne er endnu ikke indtrådt, men i februar/ marts plejer de at indfinde sig og så kan det ikke gå hurtigt nok med at komme ud at køre igen.
Glædelig jul og godt nytår til jer alle.. Vi ses til gode ture næste år..
Vh YETI
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej alle

Jeg vil også ønske en rigtig glædelig jul til alle. Det har været super at blive lidt indviet i HARK :ok: . Håber på mange gode ture i det nye år.
julehilsen herfra.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
T-REX
Indlæg: 52
Tilmeldt: 06. jul 2005, 18:07
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af T-REX »

Jeps, glædelig jul og godt nytår.....guy's 8-)
Mvh Jess
John

Indlæg af John »

også god jul og godt nytår fra mig.
Sidder lige og nyder Anders Ands juleshow. Anden er stegt, kartoflerne klar til næste runde, rødkålen kogt og fonden kogt ind. Resten må kunne klares på 1/2 time :-?
Mange snehilsner
Bigfoot
Besvar