Dækskifte....

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Dækskifte....

Indlæg af Søren Dahl »

For f@nden da...

I aften var jeg ved at skifte dæk på mit gamle øg - fuck hvor sådan et dæk sidder godt fast, men heldigvis knuste min fars stempelpresse mit gamle tkc 80´s umulige dækkant under sit arrogante jerngreb.... :shoot:

Endelig fik jeg dækket af - og et nyt problem - en super koldt dæk er altså meget meget sejt, så efter en halv time kom det nye scorpion dæk på - men først efter jeg havde haft gang i skruetækkere, dækjern og skruetvinger(tak for rådet med skruetvingerne fra min onkel, som heldigvis kom forbi på besøg og havde prøvet ligende situationer i sin tid som landmand på et umuligt traktordæk :ok: ), samt stempelpressen igen - for at presse den modsatte dækkant ned for at det kunne lade sig gøre. Jeg har aldrig prøvet, at det sad så godt fast før - eller det var så umuligt at få det nye på -så koldt vejr gør ikke tingene letter skal jeg hilse at sige.

I morgen hopper jeg på fordækket og kædeskifte - forventer det går lidt nemmere.

Med venlig hilsen

Søren
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Held og lykke med fordækket.

Jeg bruger slet ikke værktøj når jeg skal skifte dæk. Jeg bruger svoger! Sådan nogle
smedefingre, og smedearme kan få det umulige til at ske på nul komma fem. :-D

Hvis jeg skulle have gjort det selv, ville jeg have kørt rundt på de nøgne fælge. :oops:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar