Hvor er "medlemsdelen"?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af Nikolajsen »

Nejmann skrev:
Christian Lau skrev:Når jeg logger på, så er de inlæg jeg ikke har set, ikke fremhævet...
Er der andre, der har samme problem? Hos mig virker det nemlig perfekt. Hvilken browser bruger du?

mvh Kåre
Nix, ingen problem. Bruger IE
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af yaknudsen »

Fungerer også fint her. Bruger Firefox.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Christian Lau

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af Christian Lau »

Hej Kåre

Bruger Explorer,hvis det kan hjælpe..

/Chr :shock:
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af Nejmann »

Hej Christian

Det kan muligvis have noget at gøre med cookies. Første skridt kunne være at slette de eksisterende - det kan gøres i indstillingerne for Internet Explorer et sted, eller du kan klikke på linket "Slet alle boardcookies" nederst til højre her på siden.
Hvis det ikke hjælper, kan der være at noget (Internet Explorer eller måske et antivirus- eller firewallprogram) på din computer, der blokerer for cookies fra Honda-allroad.dk. Så er det et sprøgsmål om at finde det 'skyldige' program og få det til at acceptere cookies fra forumet.

mvh Kåre
Christian Lau

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af Christian Lau »

Hej Kåre

Det lyder som en rigtig forklaring, set ud fra to årsager:

1)Arb. pc. vores IT afdeling er fuldstændig hidsige omkring sikkerhed
2)Privat pc, min kone er fuldstændig hidsig (omkring IT sikkerhed) :lol:

Så fejlen ligger sikkert her...
-Meeeeeeeeeeeeen det virkede før, på samme to maskiner.... :-?

TILGENGÆLD, så ved jeg altid hvilken dato det er, så det takker jeg for..... :lol: :lol:

/Chr.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Hvor er "medlemsdelen"?

Indlæg af Nejmann »

Uha, sikke megen hidsighed :-)

Du kan prøve denne vejledning fra Microsoft:
  1. Åbn Internet Explorer ved at klikke på knappen Start og derefter klikke på Internet Explorer.
  2. Klik på knappen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
  3. Klik på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og flyt derefter skyderen til en placering mellem top og bund, så du ikke blokerer for eller tillader alle cookies.
  4. Klik på Websteder.
  5. I feltet Webstedets adresse skal du skrive en webstedsadresse og derefter klikke på Bloker eller Tillad.
  6. Når du skriver, vises en liste over websider, som du allerede har besøgt. Hvis du klikke på et element på listen, vises det i feltet Webstedets adresse.
  7. Gentag trin 5 for hvert websted, du vil blokere for eller tillade. Klik på OK, når du er færdig.
  8. Flyt skyderen tilbage til den placering, den oprindeligt havde, og klik derefter på OK.
I punkt 5 må du skulle skrive honda-allroad.dk.

Et sidste spørgsmål: Besøger du honda-allroad.dk eller www.honda-allroad.dk - altså med eller uden "www"?

mvh Kåre
Besvar