Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg skal sælge en AT, '93, 61300 km, pæn og regulær stand. Kører perfekt. ASO. Tasker (Altså de rigtige ). Se evt. annoncen på køb og salg her på sitet.
Hvad er realistisk at forlange for sådan en?
Måske et ufatteligt naivt spm., det er jeg klar over, men jeg har erfaret i mit liv, at med ærlighed kommer man nu engang længst.
Tjaaa. Jeg solgte min AT'er fra 93 i samme farve og ca samme stand som din (dog ikke så pæn i lakken) for ca et år siden, og den fik jeg 58000 for, så efter min mening er din pris ikke helt ude i skoven, men du må nok være indstilet på, enten at vente lidt tid, eller slå et par af de store af, da det ikke lige er sælgers marked for tiden. Din fordel er at der altid er et marked for Africanere, så hvis den er i god stand skal den nok blive solgt, inden for en rimelig tid.
Held og lykke med salget (efter min mening er det en af de flotteste farvekombinationer den er lavet i)
Jeg fik 60000,- for min AT i maj måned. Den blev solgt i ganske fornuftig stand, med lidt brugsmærker hist og her, men ellers pæn plastik.
Men man er jo også nødt til at holde det op imod hvad man ellers kan få for de samme penge. Der er fx en '94 TA til salg for under 40000,- med rigtigt mange fede dele. Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 nævnte ville valget for mit vedkommende ikke være svært.
En ATer kan måske nok altid sælges. Men cyklerne bliver ældre og ældre. Samtidig er der cykler som F650GS, V-Strom, den nye tenere osv. Der efterhånden befinder sig i det samme prisleje som de lidt nyere ATer.
Senest rettet af tingtilsalg 13. okt 2010, 11:16, rettet i alt 1 gang.