Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Har forsøgt at få arrangeret en aften med Jes Munk, så vi kan høre lidt om Dakar 2011 samt hans ørkendebut i Egypten 2010. Det kan pga Jes's træningsprogram til næste års Dakar ikke lade sig gøre at få et eksklusivt arrangement, men Jes har oplyst at vi kan melde os til et allerede planlagt arrangement på fredag den 8. april kl. 19.30 i Virklund v. Silkeborg.
Arrangementet er ikke udelukkende om Jes og Dakar, men så vidt jeg ved har Jes sin Aprilia og div. effekter med fra sit sidste Dakar. Følgende link er til arrangementet:
Har lige fået mail fra arrangøren at der stadig er plads til flere deltagere. Så dem der kører tidligt fra Sjælland til generalforsamling kan lige akkurat nå at få en hyggeaften med inden turen går til Langå.. I skal melde jer til via mail der er angivet i ovenstående link.
Vi ses..
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984
Så er det snart fredag og tid til at høre lidt om Dakar 2011. Jeg tænkte at dem der har lyst kan mødes udenfor hallen i Virklund, så vi kan følges ad. Jeg har hørt at vi indtil videre bliver Henrik Hald, Nejmann, Søren Dahl, Thomas Eriksen og mig selv.
Glæder mig til nogle dage med mc-snak og dækspark..
Vi ses
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984