Er der en der kan hjælpe med gode råd?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Re: Er der en der kan hjælpe med gode råd?

Indlæg af kjelde »

Det der ABS-halløj lader du bare sidde. Det er ikke noget med tandhjul osv, men noget elektronisk og der er ikke noget der hænger sammen.
Hvis du ikke er opmærksom på det, så skal du lige tænke på at nye dæk kan være meget glatte at køre på de første km, så var varsom på den første tur, hvis du ikke lader naboen prøvekøre :-D
Iøvrigt har jeg en gammel MZ-er som du må få helt vederlagspris hvis du vælger at bortgive varaderoen til mig. Så slipper jeg også for at køre dig hjem :-)
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Tryksen

Indlæg af Tryksen »

Så er der nye sutsko på Varaen. Med hjælp fra Iver blev der helt uden panik og andet, monteret et par Michelin Anarkee II. Har prøve kørt dem idag - super gode :mrgreen:

Herfra en tak til alle der bød ind - det er super sejt - tak for det. Mht dig Kjelde, så ryger den ikke i den blå avis under bortgives denne gang, med de gamle tøfler smider jeg gerne forbi, så du har til roekulen :-D :-D :-D
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

Havde ellers allerede glædet mig til dit besøg og aflevering :-D Men du er nu velkommen alligevel, dog må du gerne selv beholde de gamle dæk. ;-)
Men rigtig dejligt for dig du har fået arbejdet gjort, og fint Iver lige har været forbi :ok: så er du udlært til selv at udføre arbejdet om en 10-15000 km´s tid :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Det var så lidt, det er jo bla. det vores fora er til.

Det var godt i fik klaret det, men jeg må lige korrigere dig Kjelde. Med Anarkee 2 hedder det ikke 10-15000km,

men 17-18000km, det er i hvert fald det jeg har kørt på begge de sæt jeg har slidt op :-D .
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

Hej Bønne

Mit bagdæk var kun til roekulen efter 14000 km, men det synes jeg også er ok :ok:
lars kjelde
Besvar