Ingen motorcykler på Tunø - medhjælp til festival søges

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Rotax 655

Ingen motorcykler på Tunø - medhjælp til festival søges

Indlæg af Rotax 655 »

Jeg har påtaget mig at skaffe een måske to medhjælper til den kommende Tunøfestival 2012 i juli måned - så nu bruger jeg mit netværk her, da jeg jo ved at alle HARKér er nogen ordenlige og dejlige mennesker jeg fint kan anbefale. :ok:
Du skal være på øen fra onsdag d.04.07. til søndag eftermiddag/aften. Vi skal opstille nogle teltvogne og pakke dem ned når festrivallen er slut, samt guide gæsterne på campingpladsen o.l. :beer: Jeg sejler fra Kaløvig tirsdag d.03 og ligger i havnen på Tunø under festivallen. Du må gerne sejle med :beer: , ellers betaler festivallen din færgebillet fra Hov, + aftensmadden, + adgang til musikteltet m. Fri om lørdagen så du kan gå til bal hele natten.
Din udgift er medlemskabet af foreningen 300 kr. Drikkevare i teltet til halv pris samt en kanon medarbejderfest i januar. Har du tid og lyst så skriv til mig så aftaler vi nærmere, er du fristet men ved ikke rigtig.. så tjek musikprogrammet - Johnny madsen, Billy Cross og mange flere. Der plejer at være en go stemning og en masse glade mennesker. fing1
Besvar