Er der nogen der har nogle "gode steder" hvor man kan lege/øve lidt offroad hygge i Vest-Sjælland ?
Selvfølgelig kan man "komme til at køre forkert"

Men det ville da være federe at have fået lov

Det har jo ikke rigtigt noget at gøre med om de også er miljøskadede, for selvfølgelig er de det :)Palle skrev:Nu var planen heller ikke at "køre bollerne blå"![]()
Men køre derud og "se om der var nogle man kunne spørge"...
Der er jo også den mulighed at spørge 4wd klubben om lov,
De er jo lige så miljø-skadede som man selv er![]()
Ud over det, er der bred enighed om at man ikke skal ødelægge det for andre![]()
Men hvor man dog mangler steder til at lege!!!!
Golfbaner er der sgu` nok afHe-He
Det er ikke pga 4WD folket mange grusgrave har lagt en stor sten på vejen ind. De skal nok finde en vej ind hvis de vil. Mange steder har de jo også en bom for.Anders Thorsen skrev:Det kunne være rigtigt hyggeligt hvis vi kunne samles og tage en tur på grus hensidan det lyder som om at Lasse kender en masse gode steder der det ville jeg da mægtig gerne og sikkert andre også. Med hensyn til den lokale grusgrav er der noget der tyder på at de er blevet trætte af folk med hang til 4 hjulstræk de har lagt en del store sten
på diverse veje ind til selve grusgravs området for at stoppe det så det kunne tyde på der er nogle der har været lidt for ivrige som det også har været talt om her i tråden.
Anders
Jeg er på ingen måde fortaler for snigerture rundt i de danske skove. Det jeg ville frem til med min kommentar omkring snigerture, er/var at så ødelægger man det i hvertfald primært for sig selv. Men selvfølgelig også for motionister/jægere hvis det er jagtsæson osv.Palle skrev:Det lyder da som en rigtig god ide,at tage en fællestur over broen.gerne med en shelter-overnatning og bålhygge![]()
Den er jeg med på !!! jeg har bare nogle tumpede arbejdstider (nattevagt)
Og for at gøre en lang diskution kort... så er det vel logik at man ikke drøner rundt i en grusgrav,samtidig med at der fræser store 4WD rundt !!!! ----- det siger sgu sig selv...
Og køre rundt i statsskovene.... "fed ide"det kunne rydde lidt ud i joggere,mountainbikes og hundeluftere
![]()
Det må da alt andet lige,være mere sikkert at "tumle rundt" i en grusgrav,end at fræse rundt i skoven![]()
Nej problemet er at det snart er så restrektivt at være dansker,at folk tager "sagen i egen hånd"....
det er jo så langt ude at man skal have byggetilladelse for at "få lov" til at lave et hundehus der er højere end 120cm !!!
Nej lad os arrangere den tur til Sverige