2. afd. af DM i Enduro

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Niels

2. afd. af DM i Enduro

Indlæg af Niels »

Hej med jer

Jeg er jo selvudnævnt Enduro puscher her i klubben, og jeg vil i den sags tjeneste reklamere for 2. løb i årets DM serie.

Det løber af stablen, på lørdag den 16.03 fra kl ca. 10. i den fantastisk smukke Vejle Ådal, tæt på Tørskind Grusgrav (Robert Jakobsen skulpturpark)
Det er super underholdende at kikke på, og det kan varmt anbefales at kikke forbi hvis man lige vil ud at lufte allroaderen, eller tage knægten (M/K) med ud at se på ræs.
Der er altid brug for hjælpere til sådan et arrangement, så hvis du har tid og lyst til at give en hånd med, så ring til Dan Uno (Aka Moffe) på +45 23 64 65 88, og bed om en gul vest, så give han helt sikkert mad og drikke på dagen, og du kan også få mulighed for at tage en tur på sporet eller dele af det, hvis du vil have "no road" under hjulene.

Du kan læse mere om Enduro løbet og EDV (Enduro Danmark Vest) på http://www.boerkopmotorsport.dk/enduro- ... nder-2013/

Mvh Niels

PS: Vi ses desværre ikke derude, da jeg har smadret mit knæ på skitur for en uge siden, og ikke er så mobil pt. :smadret:
Niels

Re: 2. afd. af DM i Enduro

Indlæg af Niels »

Hej,

Det er med stor beklagelse vi ser os nødsaget til at aflyse enduro DM2 Billund Terræncross lørdag 16/3.
Sne og frost gør det for farligt at gennemføre løbet. Der ligger 10 cm sne nu, og onsdag lover de mere sne.
Vi har været derude af flere omgange for at tjekke – men vi er nødt til at give fortabt. Naturen vinder dette slag.
Udsigten siger for dagene op til og på dagen frost det meste af døgnet, med en anelse + ved middagstid, så føret ændrer sig ikke, det bliver højest værre.
En del af sporet (vi ikke kan undvære) er ryddet skov, men træstubbe og grene, som ligger skjult under sneen. Det vil uden tvivl medføre grimme styrt at gennemføre, og så er det ikke sjovt længere…..
Samtidig er meget af terrænet kuperet, og alene det giver problemer med sne ved nedbremsninger, sving og op/nedkørsler.

Der laves i stedet et nyt løb søndag 7. april. Det bliver IKKE et DM, da det ikke er fair at flytte DM datoer når sæsonen er startet.
I stedet bliver det et pokalløb, hvor vi så laver klasserne anderledes for at få lidt krydderi i vores enduroliv:

Jeg håber vejret bliver lidt bedre, og der kommer nogle HARK'ere og kikker på.

Mvh Niels
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: 2. afd. af DM i Enduro

Indlæg af Nikolajsen »

ØV..men forståeligt.
(det er også ganske hårdt at falde på frosset jord...her taler jeg af erfaring, og nu små 30 år efter, bliver jeg stadigvæk mindet om det.)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar