jule hilsen fra sjælland
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
jule hilsen fra sjælland
Rigtig god jul til jer alle sammen 

Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Re: jule hilsen fra sjælland
I lige måde, Lasse 

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Hav den skønneste jul Lasse, ser frem til flere gode oplevelser med dig, og alle i andre HARKere.
Mvh Iver.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Og osse en Glædelig Jul til alle her fra Sønderjylland
Igår stod jeg i solen og kiggede på min AT og kom til at tænke på om den kunne starte - det kunne den - så kan du lige så godt køre en tur, tænkte jeg, og det blev en rundtur på Als på små 100 km

Igår stod jeg i solen og kiggede på min AT og kom til at tænke på om den kunne starte - det kunne den - så kan du lige så godt køre en tur, tænkte jeg, og det blev en rundtur på Als på små 100 km

--
mvh M@X
mvh M@X
Uden mig? Din bandit!M@X skrev:Og osse en Glædelig Jul til alle her fra Sønderjylland![]()

Glædelig hjul alle sammen!
Suhir skrev:Uden mig? Din bandit!M@X skrev:Og osse en Glædelig Jul til alle her fra Sønderjylland![]()
Igår stod jeg i solen og kiggede på min AT og kom til at tænke på om den kunne starte - det kunne den - så kan du lige så godt køre en tur, tænkte jeg, og det blev en rundtur på Als på små 100 km![]()
Glædelig hjul alle sammen!
Undskyld

--
mvh M@X
mvh M@X