Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg holder en hyggeaften med kaffe og boller (som jeg selv bager) på Mandag.
Foreløbig er vi 2, mig og en herlig Bornholmer, men gi' et praj om I kommer, og skynd jer at melde til, der bliver rift om pladserne
Hilsen
Mogens
ps.
der bliver mulighed for at se nummerpladerammen.
Hej Mogens - det lyder ellers hyggeligt, men sagen er jo den, at jeg sidder i Kina...... men hmmm, maaske skulle man bare tage flyveren hjem.....
Er dine boller vaerd at rejse 6.500 km efter.....??
Hilsen
Torben - Kinesien
Jeg vil også meget gerne deltage, men jeg er desværre lige blevet ramt at en gang lungebetændelse, men jeg regner med at det er gået over inden mandag, du får besked uanset hvordan.
Nu skal man altid lade andre om at bedømme ens præstation, selv vil jeg altid sige at mine boller er de bedste jeg har smagt men lad det komme an på en prøve hvis du kommer forbi, ellers har du dem til gode.
Jeg skal lige ned og måle en bygning op i Nakskov "på Lolland" i morgen og hvis jeg kommer hjem i ordenlig tid kan du regne med mig.
(Regner med at komme hjem i ordenlig tid )
Tak for sidst - det var et par hyggelige timer.
Men indroemmet, jeg var lidt flad efter rejsen - da jeg kom hjem og gik i seng, var det 24 timer siden jeg stod op paa den anden side af jorden.
Det blev til 4 timers soevn i nat - saa mente mit indbyggede ur det var tid at staa op igen - lidt traels....
Og Mogens, bollerne var hele turen vaerd......!!!
Hilsen
Torben
Og til jer der ikke kunne deltage, kan jeg meddele at Bollerne virkelig var værd at køre efter "Helt specielle firkantet boller". uhmmm!
De omtalte boller kunne rigtig trække folk til, hvilket resulterede i en større tilslutning fra internationale gæster, som kom fra nær og fjern, der var bl.a. gæster fra Kina og Bornholm. -sikke en aften
Tusinde tak for en kanon aften. Som vi også var inde på, nytter det altså ikke noget at lokale ikke møder op til vores arrangementer pga. afstanden - uanset hvor man kommer fra her i DK - vi har vist prøvet det mest ekstreme jeg nogensinde har oplevet - hold da op jeg er imponeret Torben. Det er også fedt at vi fik besøg fra Danmarks fjernest egne, Bornholm.
Det er også en virkelig fed kværn du har fået dig Iver ;)
Ja, også en tak for en hyggelig aften fra mig, glæder mig over at bollerne blev spist, selv om de var "firkantede" og du har vist fat i noget der Søren, når folk kommer fra Bornholm og Kina, så er der altså ingen undskyldninger, det var en fed overraskelse Torben det var der ingen der havde ventet, selv om du var lidt træt, og kimono'en blev fruen glad for, synes jeg var flot da jeg gik og ryddede op kun iført den