TJa, nu har jeg været ex-medlem i 3 uger, så det er vel på tide at melde sig ud af honda-flodhest-gruppen.
Jeg har siden 1998 kørt min gamle trans fra 90´ fra Marokko i syd til Norge i nord, i alt ca. 60000 km. Men nu var den gamle tøs blevet træt efter alle disse år med ture, misbrug og vinterkørsel. Stoneking knopdækket var for længst slidt ned.
DEt var med en smule vemod at jeg måtte aflevere hende i fjendens lejr, nemlig hos Yamaha i Århus. Og hvorfor så lige der??? Jo, jeg har købt en ny xt660r, og tro mig, med nul kilo på klokken, helt ny var det en fed fornemmelse at køre en MC til.
Men jeg kan trøste jer med, at Yamaha forhandlerens mekaniker havde denne kommentar efter at have prøvekørt flodhesten: "Ja, ja, den kører da væsentlig bedre end den ser ud till..."
Så måske kan de få en hæderlig cykel ud af den igen. Så måske for I et "nyt" medlem igen.
Farvel og tak,
Karsten Bjerre,
Nu på XT660R, SOUND OF SINGLE![/i]
"Nekrolog" over en Honda...
Hej Bjerre
Allerførst et stort tillykke med din nye mc og håber du bliver rigtig glad for den.
Det var så høflighedsfrasen, hvordan f..... kan du finde på at skifte din Honda ud med en Yamaha
Nå ja, den har selvfølgelig også 2 hjul og noget der minder om en "motor"
Husk, når du fortryder og vender tilbage til, måske en Africa Twin, vil du altid være velkommen i klubben igen, vi er der stadig
Held og lykke med nyanskaffelsen
Mogens
Allerførst et stort tillykke med din nye mc og håber du bliver rigtig glad for den.
Det var så høflighedsfrasen, hvordan f..... kan du finde på at skifte din Honda ud med en Yamaha

Nå ja, den har selvfølgelig også 2 hjul og noget der minder om en "motor"

Husk, når du fortryder og vender tilbage til, måske en Africa Twin, vil du altid være velkommen i klubben igen, vi er der stadig

Held og lykke med nyanskaffelsen
Mogens
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Suk!
Hej Bjerre.
Hjerteligt tillykke med din nye cykel.
Kunne du ikke lige kigge forbi Randers en dag. Jeg har en nyere africa twin jeg giver en tur på - hvorfor gør jeg så det - jo jeg vil nemlig smadder gerne prøve en xt660, sådan en har jeg aldrig prøvet - og du har måske heller ikke prøvet en africa twin ??
Ring til mig på tlf. 23236387, så triller vi en tur sammen en aften.
Mvh Søren
Hjerteligt tillykke med din nye cykel.
Kunne du ikke lige kigge forbi Randers en dag. Jeg har en nyere africa twin jeg giver en tur på - hvorfor gør jeg så det - jo jeg vil nemlig smadder gerne prøve en xt660, sådan en har jeg aldrig prøvet - og du har måske heller ikke prøvet en africa twin ??
Ring til mig på tlf. 23236387, så triller vi en tur sammen en aften.
Mvh Søren