Jeg har kørt motorcykel siden jeg var 19 år ( børneopsparingen skulle jo bruges til noget fornuftigt) og har gennem tiden haft 7 meget forskellige motorcykler, hvor de 2 sidste var Suzuki DR 650 R og Transalp. Og med de højbenede MCér troede jeg at jeg havde fundet mit ståsted i MC tilværelsen og har de sidste 2 år været rigtigt glad for min Transalp.
Men, men men, jeg må indrømme at jeg altid har været lidt skabsducatifan. Så da jeg for nylig kom til at prøvekøre en Ducati 750 SS og økonomien kunne realisere drømmen ja så var jeg solgt.
Og hvor f... hvor den kører godt, sådan en stivstellet Ducati på de små sognevej i forhold til de de japanere jeg tidligere har haft, og V2 lyden fra 2 carbon ( not for road use ) potter er altså musik....

Så mine herrer/ damer? jeg er ikke mere i allroader-forsamlingen. Ikke at jeg har været en stor skribent i dette udemærkede fora, men en flittig læser har jeg været de sidste år. Så hold klubben ved lige, jeg vil stadig snige mig ind en gang i mellem og læse med.
Er der nogen som kan bruge en Haynes manual til en Alp som er faldet ned i en kopimaskine, kan den afhentes.
Venlig hilsen
Ole