Film: Vilse i Norrland
Film: Vilse i Norrland
Grusvejskørsel i nordsverige fra sommeren 2006 (134mb): https://lagring.storegate.se/user/share ... 4c97483a8a
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Grusvejskørsel.....
Hej Veset
Rigtig fed video. Den kan godt tåle et gennem syn eller to
Hold kæft hvor jeg får bare lyst til at komme ud og fyre lortet af efter at have set den video
Mvh Søren
Rigtig fed video. Den kan godt tåle et gennem syn eller to

Mvh Søren
- Søren Dahl
KTM LC 8
Og det er squ en LC 8 adventure har kører på - det gør jo ikke det hele ringere
Mvh Søren

Mvh Søren
- Søren Dahl
Grusvejskørsel
Hej Mogens
Jeg husker ikke om du har fået sat styrtbøjler på din cykel - men hvis du har, kan du jo næste gang du skal have nye dæk på, jo vælge nogle TKC 80 eller ligende - så skal jeg tage dig med ud på en rigtig fed grusvejstur jeg og Henrik ½ og Henrik Y2K06Alp har været ude på sammen.
Mvh Søren
Jeg husker ikke om du har fået sat styrtbøjler på din cykel - men hvis du har, kan du jo næste gang du skal have nye dæk på, jo vælge nogle TKC 80 eller ligende - så skal jeg tage dig med ud på en rigtig fed grusvejstur jeg og Henrik ½ og Henrik Y2K06Alp har været ude på sammen.
Mvh Søren
Hej Søren
Nej, jeg har endnu ikke fået fat i de styrtbøjler jeg gerne vil have, må nok erkende at de ikke sådan lige er til at få fat i, men jeg har et par ekstra hjul som jeg skal have monteret en eller anden form for knopper på, så det kan være at du kan være behjælpelig med det på et tidspunkt.
Mangler også en skive til forhjulet, men så er jeg klar på en tur sammen med jer.
Hilsen
Mogens
Nej, jeg har endnu ikke fået fat i de styrtbøjler jeg gerne vil have, må nok erkende at de ikke sådan lige er til at få fat i, men jeg har et par ekstra hjul som jeg skal have monteret en eller anden form for knopper på, så det kan være at du kan være behjælpelig med det på et tidspunkt.
Mangler også en skive til forhjulet, men så er jeg klar på en tur sammen med jer.
Hilsen
Mogens
- Søren Dahl
Fint
Det kan du tro jeg vil hjælpe dig med Mogens, du siger bare til.
Jo, der er nemmere at skrive 2006 - men det kommer der ikke et navn ud af
og det var det jeg ville opnå - eller noget.....
Mvh Søren
Jo, der er nemmere at skrive 2006 - men det kommer der ikke et navn ud af

Mvh Søren
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Søren Dahl
Lyd....
Fed film, og egenteligt også OK musik, men når jeg ser filmen slukker jeg nu for lyden og sætter noget godt klassisk heavy metal-lica på i stedet - så er "køreturen" endnu bedre.
Mvh Søren

Mvh Søren
Film
En klog mand har en gang sagt: Less is more.
Jeg ville gerne bede om mindre musik, færre cirkel-, stjerne- og fidus-wipes, og mindre spilletid.
Det er muligvis interessant for de medvirkende at se hele den halve time - ledsaget af chips og Pripps og højlydte kommentarer
Men ellers kunne man nok lave en væsentlig mere interessant film på et minut eller tre.
Men jeg vil gerne give en dusør til den, der sender mig GPS-trackene fra turene
, for vejene ser der ikke ud til at være noget galt med!
-Kåre
Arbejdsskadet indenfor området.
Jeg ville gerne bede om mindre musik, færre cirkel-, stjerne- og fidus-wipes, og mindre spilletid.
Det er muligvis interessant for de medvirkende at se hele den halve time - ledsaget af chips og Pripps og højlydte kommentarer

Men jeg vil gerne give en dusør til den, der sender mig GPS-trackene fra turene

-Kåre
Arbejdsskadet indenfor området.
Gutten som har lavet filmen, har også en længere tråd på Adventure Rider: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=140803
Det fra samme område som i filmen, og nogle af billederne er fra samme tur som filmen.
Det fra samme område som i filmen, og nogle af billederne er fra samme tur som filmen.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx