Fandt lige denne beskrivelse fra d. 4. Marts - Heldigvis er fyren ikke uden humor.
Hej gutterinder og gutter.
Jeg er allerede kommet på gaden (og ved siden af) med mc`en.
Jeg var ude at drøne rundt i det Østjyske ad små veje og hyggede mig stort. Vejene jeg fandt blev til grusveje som blev til skovstier som blev til smalle dyreveksler. Hondaen og jeg spandt om kap og der blev kastet rigeligt med jord,grus og mudder bag ud. Hurtigt fandt jeg rytmen, og fik den fede offroad oplevelse.. masser af natur samt godt med adrenalin når baghjulet for en sjælden gang fik bid, og hondaen stejlede som en forårskåd hingst. Jeg drønede ufortrødent ud af en pænt stor skov, og tværs ud over en mark.. jeg kunne jo se en slags vej i det fjerne og tænkte, at det måtte være en eller anden rute tilbage til civilisationen.
Efter at have fulgt dette fatamorgana af en vej udover ca. 2km. våd pløjemark, så jeg at det blot var et markskel med lav beplantning.
Jeg kørte parralelt med skellet, indtil jeg så et passende sted at krydse.
Beslutsomt svingede jeg XL`eren lidt ud på marken igen, og angreb skellet med selvtillid.. godt med håndtag.. jeg regnede med at lave et elegant hop over den mindre niveau forskel der var på de to marker..
Men ak!! Der var under sneen en ret stejl kant, og hondaen valgte at standse med forhjulet parkeret i en skrænt.. hvilket resulterede i en yderst uelegant kolbøtte med skrue udover styret.. Jeg landede som en ninja i en spændetrøje, og de undrende tilskuere i form af en enkelt ræv og diverse fugle blev vist mest forskrækket over mit kokette hvin.
Min ryg sagde KNÆK og hondaen sagde prut og gik ud med et fornærmet vrinsk. Sandelig siger jeg jer, det var en sand fornøjelse at ligge ude på en mark, Odin må vide hvor, med en smertende ryg og en mc uden elstart. Nå, men jeg fik stablet mig selv op på min XL og forsøgte med kærlige ord og cirkelspark på kickstarteren at vække den til live igen.
Langt om længe hoppede den igang igen, og jeg sigtede mod en gård i det fjerne. Jeg kom kørende ind på deres gårdsplads med mudder helt oppe i nakken og viseret nede, mens jeg ledte desperat efter en udkørsel til asfalten.. de gloede vist lidt mærkeligt på det uvante syn midt på deres private gårdsplads..
Historien endte trodsalt godt, jeg sidder nu hjemme med en kold royal, ondt i ryggen, en beskidt mc... men FUCK hvor jeg elsker det!!
Mudder og Grus
Så er det mc-tid igen, så pas på
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
hej Mogens
Ved ikke hvor du har fundet det, men det kunne sagtens være noget nogel af Øssl gutterne har skrevet 
Mvh Søren

Mvh Søren
Stor fejl - skulle selvfølgelig ha' linket til siden istedet for at klippe den ind, så her er den: http://www.raptormc.dk/
/Mogens
/Mogens