Så hvad med om at vi fortælle lidt om hvad vi har oplevet på mc i det forløbne år??
Jeg kan fortælle at det første halvår gik med at aftjene værnepligt, så der fik jeg ikke kørt så meget.. men så kom sommeren og jeg fik de kørt lidt rundt på de lokale grusveje og i grusgraven, men skulle jeg til grønland, så der gik jo også en måned med det.
Sidst i juli tog jeg så med på Allroad-tour'en i finland, selve turen var faktisk ganske ok, men da det blev en noget kostelig affære for mig var jeg nu noget træt af det hele lige da jeg kom hjem. Men det hjælper jo altid at få tingene lidt på afstand.
Ellers er det jo ikke blevet til de helt store arrangementer i år for mig, jeg havde jo forsøgt at invitere til arrangement hernede i grusgraven engang i juli, men ud af 27 medlemmer i klubben var der kun 4 der svarede på invitationen, hvor 2 der kunne komme, Peter og Esben, behøver jeg at nævne at det er lidt RINGE AF JER ANDRE, ikke engang af svare på invitationen.
Til gengæld er mit efterår gået ganske godt, jeg har fået tid til at køre en masse i grusgraven og de omkring værende stubmarker. Og nu er det så vinter, eller dvs, det burde være vinter, så jeg kører stadig på livet løs i min grusgrav.
Af kommede arrangementer jeg skal deltage i kan jeg nævne nytårstræf i Langå d. 22/1 med DORMCK ( til de uvidende kan jeg nævne at det er en forsamling af mennesker med kun en ting på dagsordenen, nemlig at smadre deres cykler mest muligt på kortest tid)
Og så den 26/27 er der trangiatræf også med DORMCK... (hmm jeg er spændt på hvor mange der dukker op til det arrangement, alle har jo sikkert smadret deres cykler i forbindelse med nytårstræffet

Nå, men lad mig nu høre jeres version af et år der er gået??
ps. lad nu være med at få tudefjæs på fordi jeg driller lidt.