Kalø.. Tirsdag aften..??

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Jan Jacobsen

Kalø.. Tirsdag aften..??

Indlæg af Jan Jacobsen »

Hejsa
Kunne godt tænke mig at vide om der er andre fra dette glade forum der besøger Kalø om tirsdagen.???
Til de der ikke ved det, er der hver tirsdag eftermiddag/aften en slags træf for gamle mc og biler, men det trækker også rigtig mange til med køretøjer af nyere dato.
Kunne jo være lidt hyggeligt lige hilse på...

Mvh Jan J
John

Indlæg af John »

jøps, havde planlagt at aflægge kalø besøg i går, men p.g.a. vejret "sprang jeg over". Hvis vejret er til det på tirsdag kan det tænkes. Denne dag er der også træf på Gl Estrup, men tingene kan jo kombineres - igen afhængig af vejrets luner. :-?
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jan

Det kan du tro der er, men det afhænger nok meget af vejret hvor mange der kommer, og så er vi jo ved at være i ferietid, men hvis alt flasker sig kommer jeg på tirsdag.

Har til tider kørt til Gl. Estrup d. 2. tirsdag i måneden, og så kørt til kalø inden de slutter der, så slår vi 2 fluer med et smæk ;-)

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Go' plan...

Vi kører til Gl. Estrup og regner med at være der mellem 18:00 og 19:00.
Huggeligt hvis vi kan følges videre til Kalø. Der plejer at være ret spændende køretøjer vi kan beundre.

Af grunde jeg ikke helt kender er ejerne ikke så vilde med at vi sparker dæk. :smadret:
Har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor man gør det. Måske kvalitetskontrol. Hvis hjulet ikke falder af, er det sikkert en god bil...

Vi ses... (Samme forbehold som i andre...)

Karina & Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hep, jeg er oså klar! 8-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Glæder mig!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Glæder mig - vi ses på tirsdag!