Hejsa
Kunne godt tænke mig at vide om der er andre fra dette glade forum der besøger Kalø om tirsdagen.???
Til de der ikke ved det, er der hver tirsdag eftermiddag/aften en slags træf for gamle mc og biler, men det trækker også rigtig mange til med køretøjer af nyere dato.
Kunne jo være lidt hyggeligt lige hilse på...
Mvh Jan J
Kalø.. Tirsdag aften..??
Hej Jan
Det kan du tro der er, men det afhænger nok meget af vejret hvor mange der kommer, og så er vi jo ved at være i ferietid, men hvis alt flasker sig kommer jeg på tirsdag.
Har til tider kørt til Gl. Estrup d. 2. tirsdag i måneden, og så kørt til kalø inden de slutter der, så slår vi 2 fluer med et smæk
Hilsen
Mogens
Det kan du tro der er, men det afhænger nok meget af vejret hvor mange der kommer, og så er vi jo ved at være i ferietid, men hvis alt flasker sig kommer jeg på tirsdag.
Har til tider kørt til Gl. Estrup d. 2. tirsdag i måneden, og så kørt til kalø inden de slutter der, så slår vi 2 fluer med et smæk

Hilsen
Mogens
Go' plan...
Vi kører til Gl. Estrup og regner med at være der mellem 18:00 og 19:00.
Huggeligt hvis vi kan følges videre til Kalø. Der plejer at være ret spændende køretøjer vi kan beundre.
Af grunde jeg ikke helt kender er ejerne ikke så vilde med at vi sparker dæk.
Har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor man gør det. Måske kvalitetskontrol. Hvis hjulet ikke falder af, er det sikkert en god bil...
Vi ses... (Samme forbehold som i andre...)
Karina & Peter
Vi kører til Gl. Estrup og regner med at være der mellem 18:00 og 19:00.
Huggeligt hvis vi kan følges videre til Kalø. Der plejer at være ret spændende køretøjer vi kan beundre.
Af grunde jeg ikke helt kender er ejerne ikke så vilde med at vi sparker dæk.

Har aldrig rigtig fundet ud af hvorfor man gør det. Måske kvalitetskontrol. Hvis hjulet ikke falder af, er det sikkert en god bil...
Vi ses... (Samme forbehold som i andre...)
Karina & Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Glæder mig!!!!
Glæder mig - vi ses på tirsdag!
Mvh Søren
Mvh Søren