Filmaften

Her kan debateres alt, næsten.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Torben
Jeg kommer til Kolding, til film, mad og overnatning, kl.1900 er fint med mig :-D

Henrik...
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kolding.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Henrik.

Jeg forventer at ankomme ved 20 - 20.30 tiden - i skal endelig bare spise, men hvis der er mulighed for at få lidt rester opvarmet er den bare i vinkel ;-) - har et arrangement på arbejdspladsen jeg desværre skal deltage i -men forsøger at komme af sted i god tid.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Søren.
Det er helt OK, vi skal nok holde igen, så der også bliver noget til dig at styrke dig på efter turen herned.

PS. Nu må du ikke glemme DVD-en i skyndingen :-)

På gensyn på fredag.

Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg tror faktisk Henrik ½ og jeg følges ad der ned. Vi kan være der omkring 19.15-19.30 tiden. Er det ok ? Og jeg skal nok huske DVD-skriven 8-)

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Det er helt i orden - selvfølgelig.
God tur.
Forøvrigt finder I lokalerne ved at klikke på Klat-logoet på
www.mc-klatten.dk

Adressen er Olaf Ryesgade 7 E, Kolding, hvis I har behængt cyklerne med det der nymodens GPS-stads ;-)

TA-hilsen Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

Jamen det har vi :) - kan slet ikke undvære en GPS - jeg er verdensmester i at ikke kunne finde vej uden GPS :lol:

Glæder mig rigtig meget - synd at der ikke kan komme flere med - men det er jo deres eget tab - men Hald, Kåre og jeg selv skal da nok tænke på jer andre når vi sidder og hører røverhistorier fra de kolde lande og spise god mad og hygger os lige så det fløjter :lol: :lol: :lol:

Glæder mig rigtig meget. Vi ses.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Jeg har en lille forspørgsel.

Jeg er desværre indehaver af en lungesygdom som gør at jeg ABSOLUT ikke kan tåle tobaksrøg. Jeg vil blot spørge om det kan lade sig gøre at lave Jeres klublokale - blot denne ene aften - røgfri.

På forhånd tak.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Selvfølgelig Søren - no problemo

Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Tusinde tak - glæder mig meget.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Søren, Henrik og Kåre.

Vil lige sige tak for jeres hyggelige selskab til filmaftenen.
Håber I havde en fortsat god tur i weekenden, og at tågen lettede.
Næste gang kunne det jo være rart, om I kunne se det flotte landskab vi lokkede jer ud i :snydt:

TA-hilsen, Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben og Co.

Tusinde tak for en herre fed aften. Det var rigtig hyggeligt at se og høre om Jeres vilde Primus-tur.

I øvrigt tak for god mad - samt overnatning og morgenmad. Hils iøvrigt også Torsten mange gange og sig tak for turen endnu en gang - det var en stor oplevelse at prøve en BMW GS 1200 - det er fand** en fed maskine.

Jeg håber vi kan få stablet en fed tur på benene hvor du, Torben og nogle af de andre gutter fra MC klatten kan være med. Vi kan jo eventuelt tage ud i et shelter og hygge os en weekend. 8-)

Vi havde en fantastisk weekend på vores sheltertur. Jeg har også oplyst "de andre" om at de gik glip af en kanon fredag aften nede ved Jer ;-)

Mvh Søren
Besvar