Marc Dullum

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Marc Dullum

Indlæg af Søren Dahl »

I dag fik jeg en særdeles behagelig overraskelse. Vi var nogle stykker som forleden var oppe og høre Marc Dullums Dakar foredrag i Nordjylland. Jeg kunne - som sædvanlig - ikke lade være med at udvise min store Dakar entusiasme - især ikke på denne for mig specielle aften. Jeg sendt desuden i kølvandet af foredraget nogle Dakar optagelser jeg har på DVD til Marc.

I dag modtog jeg så en Dakar bog anno 2007 (naturligvis underskrevet af Marc ) på 183 sider med store flotte farvefotos, samt et personligt brev med tak for min interesse for Dakar og projekterne vedrørende Danmarks deltagelse i Dakar gennem årerne. I bogen er alt fra løbet inc. deltager liste og en helt masse dream fotos - bl.a. med kraftige off road motorcykler der kører ind i en støvet solnedgang og andre fede billeder i den dur - større bliver det simpelthen ikke.

Jeg deler naturligvis som sædvanlig ud af min Dakar entusiasme, så I som måtte være interesseret skal have lov til at læse i min Dakar bog når lejligheden byder sig.

Mvh Søren
Søren v-alp

Indlæg af Søren v-alp »

Top.. Tillykke med bogen.. kan du se hvordan vi, helt almindelige, mennesker som ikke omgåes stjernerne, kan få fat i bogen??

Kunne godt være en julegave fra mig til mig...

Hip
Søren den nordlige..
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Ja, Søren så har du lidt at kigge i her i de lange mørke vinter aftener.
Og pas godt på den - der findes vist ikke flere.... den næstsidste står i min bogreol her i Kina.
Lige en hilsen til alle, som deltog i turen til Mongoliet fra Sukhee - vi sad i vores stue i aftes og drak vodka fra Mongoliet - det smager stadig lige dårligt....!!!
Hilsen
Torben - Kinesien
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Dakarbog

Indlæg af Nejmann »

Torben Vester skrev:Og pas godt på den - der findes vist ikke flere.... den næstsidste står i min bogreol her i Kina.
Ja, den skulle være lidt af et samleopjekt, den bog dér. Jeg glæder mig til at kigge.
Torben Vester skrev:Lige en hilsen til alle, som deltog i turen til Mongoliet fra Sukhee - vi sad i vores stue i aftes og drak vodka fra Mongoliet - det smager stadig lige dårligt....!!!
Hils endelig igen! Det var jo noget af en tur ;-).
Jeg har ikke kørt så meget på min egen motorcykel i år, men det gør jo ikke noget, når oplevelseskontoen i den grad blev fyldt op i Mongoliet og Kina.
Jeg håber I har det godt i Kina, og ikke er blevet træt af julefrokoster endnu.

Glædelig jul og godt nytår!
Kåre

PS. Sukhee skulle vel aldrig have efterladt en cd med billeder fra turen?
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Ja, der er minder fra nogle gode timer i Mongoliet - Sukhee og jeg sad og kiggede mine billeder og fik os nogle gode grin......
Og jo, Sukhee havde en billed cd til mog... hvad var det nu lige, at jeg skulle gøre ved dem...??
Hilsen
Torben Kinesien - som er godt træt af julemad......
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar og CD'er

Indlæg af Søren Dahl »

Torben, jeg skulle lige høre, om Henning B. har været på besøg med CD'erne til Sukhee?

Det er heller ikke lykkedes mig at få armene ned endnu - det er simpelthen SÅ fedt! Jeg ved ikke hvor nemt det er at få et eksemplar - mit eneste forslag er at du kan prøve at gå inde på www.silver-editions.com og prøv at kontakte folkende bag bogen, ved ikke om det kan lade sig gøre men du kan forsøge, Søren :)

Du må desuden hilse Sukhee mange gange når du ser ham igen, Torben - og hilse Celine mange mange gange - I må have en rigtig god jul på den anden side af kloden :)

Mvh Søren
Besvar