Køb af TA fra 88

Her kan debateres alt, næsten.
Morsing

Indlæg af Morsing »

Nikolajsen skrev:Tillykke med den Morsing
Tak tak Nikolajsen.

Håber jeg kan li' det jeg ser når den skal hentes - fik sælger til at tage lidt flere "close up's" og det ser sgi OK ud - skal jo huske på at "damen" er mere end 20 år gammel. :-D 8-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Vi vil have detaljer :lol: :lol:

billeder (eller link), pris, kilometer osv. Hvis altså du vil oplyse detaljerne :lol: :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Morsing

Indlæg af Morsing »

Rolig nu - skal lige ha' den hjem..... :-P
Torben Vester
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Morsing - der er sgu laenge til loerdag, hva...... ??....:lol:
En gammel dame... tja, da jeg besluttede, at flytte til Kina fandt jeg en fin Alp uden afgift fra -87 og renoverede/ombyggede den lidt.
At sende en saa gammel MC om paa den den anden side af jorden, kan maaske godt lyde lidt tosset.... meeen, jeg maa sige at, det er en stor fornoejelse at have en god gammel Honda herovre - her hvor det ikke er muligt, at finde noget over 250 cc og fremstillet i Kina......
Hellere en gammel Honda end en ny kineser........he,he
Held og lykke med Transalpen - den vil vaere dig trofast i mange aar fremover, hvis du bare passer lidt paa den.
Jeg har ogsaa nogle KTM'er og en enkelt Suzuki i garagen, men der en nu noget helt specielt ved saadan en Honda V-ting - den har sgu sjael!!!!
Hilsen
Torben fra Kinesien
Morsing

Indlæg af Morsing »

Hej Kinøjser Torben, og andre

Mange tak for ordene - nu er der godtnok rigtig længe til imorgen :)
Er stadigvæk i Istanbul og når lige at komme hjem og sove lidt - og så er det afsted til Jylland og hente TA.
Jeg glæder mig rigtig meget - så " stay tuned" .....

Bedste hilsner
Morsing

Indlæg af Morsing »

Hej allesammen

Så er den længe ventede Transalp 1988 model, endelig kommet i hus.

Købt i Midt/VestJylland for 26.500,- incl Givi rack, Topboks og 2 stk E45 sidetasker!

Der er nye dæk, nyt kædekit, nyt batteri, ny bremseskive og klodser - og så er den lige blevet synet uden bemærkninger!

Hvor langt den har kørt er åbenbart lidt uvist - km tælleren viser 3425km og det er nok i underkanten - så mon ikke den har rundet en gang.

Den går overraskende godt i motoren - havde faktiskt forventet den var sløvere sådan en fætter - så det er vældig positivt. Det kunne se ud som om at motoren har været renoveret/adskilt på et tidspunkt, da div. pakninger ser ret nye ud ved cylinderbund og top samt kobling.

Og lidt billeder skal der til

http://webdisk.tdconline.dk/index.php?m ... 238356e771
Brugeravatar
Nikolajsen
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hey Morsing
Den ser fin ud, og prisen er da også rigtig god, når der er alle de nye ting på.

"overraskende godt"..........hvad mener du med det :shock: selvfølgelig går den godt.
Men godt du er tilfreds med den, og hvad med konen blev den godkendt? :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Morsing

Indlæg af Morsing »

Det jeg mener med overraskende godt er at menes at kunne huske den var noget sløvere i betrækket sidst jeg prøvede sådan en - det kan selvfølgelig også være ham Tyskeren (Alzheimer) der sætter sit præg her :-P
Konen er også tilfreds - hun vil prøve den siger hun :roll:
Brugeravatar
Nikolajsen
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Morsing skrev:Det jeg mener med overraskende godt er at menes at kunne huske den var noget sløvere i betrækket sidst jeg prøvede sådan en - det kan selvfølgelig også være ham Tyskeren (Alzheimer) der sætter sit præg her :-P
neeej da :roll: :lol:
Morsing skrev:Konen er også tilfreds - hun vil prøve den siger hun :roll:
ja ja, nu er du snart nødt til at finde en til, hvis du vil have en tur :lol: :lol:
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Morsing

Tillykke med TA'en den ser rigtig fin ud. Det må da være en ok handel du der har gjort.
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Rigtig pæn og nydelig. Og den ser ud til at passe til konen som hånd i
handske. Så du kommer nok til at dele. :shock: Tillykke med den. :-D
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar