At tage sig betalt

Her kan debateres alt, næsten.
tingtilsalg

Re: At tage sig betalt

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg kan ikke helt se meningen med denne konfliktskyhed.
Oplægget til diskussionen fejler jo intet. Om men er enig eller ej gør jo ingenting for tråden, så længe den gode tone holdes.

Desværre er det ikke helt nemt at blive klog på trådstarters holdning. Er den generel eller gælder det kun i forhold til Holsts roadbook-tur.

Og husk lige på en ting. Dette er et debat/diskussionsforum. Der bør og skal være plads til den slags. Og i øvrigt, hvor i denne tråd finder der børnehavesnak sted, ingen kalder hinanden grimme ting eller lignende. Alting foregår i god tone, også selvom folk ikke er uenige.

Hvad med bare at acceptere at vi alle er forskellige og med forskellige holdninger til tingene, og at det dermed kan betyde at der opstår diskussioner af og til.
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

tingtilsalg skrev:Jeg kan ikke helt se meningen med denne konfliktskyhed.
Oplægget til diskussionen fejler jo intet. Om men er enig eller ej gør jo ingenting for tråden, så længe den gode tone holdes.

Desværre er det ikke helt nemt at blive klog på trådstarters holdning. Er den generel eller gælder det kun i forhold til Holsts roadbook-tur.

Og husk lige på en ting. Dette er et debat/diskussionsforum. Der bør og skal være plads til den slags. Og i øvrigt, hvor i denne tråd finder der børnehavesnak sted, ingen kalder hinanden grimme ting eller lignende. Alting foregår i god tone, også selvom folk ikke er uenige.

Hvad med bare at acceptere at vi alle er forskellige og med forskellige holdninger til tingene, og at det dermed kan betyde at der opstår diskussioner af og til.
Det lyder mærkeligt, men jeg er enig med tingtilsalg i citeret indlæg :shock: ;-) :-D :-D
Diskusionen er på sin plads, og tonen er også OK.
At jeg så ikke er så avanceret, og aldrig havde tænkt som Thomas er en anden sag.
Jeg er så simpel at jeg tænker
"Er dette noget jeg vil med til, hvis der er plads i kalenderen"
Hvis ja, undersøger jeg hvad det indebærer både mht. pris og evt. andre forberedelser (indkøb til fællesspisning, madlavning, fælles opvask, osv.)
Hvis nej, ikke mere spekuleren over dette arrangement.

I tilfælde af "ja", undersøger jeg om jeg vil betale det det koster, både mht. penge og anden indsats. Hvis jeg vil det, melder jeg mig til. Hvis ikke, spekulerer jeg ikke mere over dette arrangement.

Jeg syntes egentligt at der godt kunne være plads til begge typer arrangementer, men som tidligere forslået af mr.jensen, burde de nok være adskilt. MEN det er der så "nogen" der skal holde øje med, og det er jo ikke sjovt. Det er sjovere at skrue på knallerten, eller køre på den. Så for min skyld behøves der ikke blive lavet noget om i denne henseende.

Jeg er bestemt ikke enig med Jens Adamsen, som jeg mener har brugt den "værste" tone i denne tråd. At det er nogle få der har deltaget i tråden, betyder bare at der er mange der ikke har gidet deltage, men jeg er sikker på der er blevet fulgt med, akkurat som jeg har gjort. Jeg er også sikker på at det ikke betyder noget, at det lige er disse medlemmer der har skrevet indlæg.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg synes også vi sagtens kan diskutere tingene, og holde debatforum med Tingtilsalg som Clement Kjærsgård ;-) (håber du kan tage en spøg)

Men den klang af personlig uoverensstemmelse der er, kan jeg godt være foruden....... Men man skal måske heller ikke tage de skrevne ord så tungt når alt kommer til alt.

Det eneste jeg er bange for, er at det kan afholde andre fra at lave arrangementer, hvis det skal gøres op i kroner/øre, om man må annoncere.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
TEriksen

Indlæg af TEriksen »

Vi kan vel så småt begynde at konkludere at skribenterne på denne tråd synes at det er ok at arrangøren af en tur selv sætter betingelserne herunder prisen for deltagelse. Det er så op til den enkelte at vurdere om man vil deltage under de givne betingelser.

Det er fair nok og det accepterer jeg naturligvis.

Derudover kan det diskuteres om vi skal have tilrettet forum kategorierne, hvilket jeg foreslår at bestyrelsen tager sig af. Jeg tror vi kan blive enige om at vi skal undgå et ”forum politi” der kontrollerer om de enkelte indlæg ligger korrekt. Det er jeg helt sikker på at de enkelte indlægsholdere selv kan håndtere.

Jeg vil gerne fastslå at det aldrig har været min mening med denne tråd at det skal afholde arrangører fra at planlægge og invitere til et arrangement.
Sagen om betaling er diskuteret her og så må det være godt med det.

Det er i øvrigt godt at se der er så mange der følger med i diskussionen, det viser at den er relevant og at der er mange der interesserer sig for emnet.

Det er for min skyld fint at lukke ned for diskussionen nu så vi kan komme videre og fokusere på de mange gode oplevelser der venter forude.

/Thomas
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

:ok: :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

TEriksen skrev:Vi kan vel så småt begynde at konkludere at skribenterne på denne tråd synes at det er ok at arrangøren af en tur selv sætter betingelserne herunder prisen for deltagelse. Det er så op til den enkelte at vurdere om man vil deltage under de givne betingelser.

Det er fair nok og det accepterer jeg naturligvis.

Derudover kan det diskuteres om vi skal have tilrettet forum kategorierne, hvilket jeg foreslår at bestyrelsen tager sig af. Jeg tror vi kan blive enige om at vi skal undgå et ”forum politi” der kontrollerer om de enkelte indlæg ligger korrekt. Det er jeg helt sikker på at de enkelte indlægsholdere selv kan håndtere.

Jeg vil gerne fastslå at det aldrig har været min mening med denne tråd at det skal afholde arrangører fra at planlægge og invitere til et arrangement.
Sagen om betaling er diskuteret her og så må det være godt med det.

Det er i øvrigt godt at se der er så mange der følger med i diskussionen, det viser at den er relevant og at der er mange der interesserer sig for emnet.

Det er for min skyld fint at lukke ned for diskussionen nu så vi kan komme videre og fokusere på de mange gode oplevelser der venter forude.

/Thomas
Enig
Besvar