Jeg har kørt ca. 11.500 på min gamle Transalp i 2006 indtil 30 juni. Og derefter 14.300 fra 1 Juli til 31 december - altså alt i alt 25.800 km. ca på en sæson - og jeg har nydt hver km! Det har kostet mange penge at køre alle de km, og det har kostet mange penge med alle de ting jeg skulle opleve når jeg har været ude og køre - men tro mig - jeg vil ALDRIG bytte for noget som helst. De oplevelser jeg har fået sammen med mine venner og min motorcykel i året 2006 er HELT unikke og kan aldrig gøres om, det er noget jeg er helt bevist om. Det eneste jeg kan, er at prøve at gøre året 2007 til et lige så fantastisk MC år med enestående oplevelser jeg aldrig vil glemme. Oplevelser jeg kan berette om, og glædes over at jeg har haft. Indtil videre virker planerne for 2007 meget lovende
Tom, du skal gøre det du føler for. Når du ikke har kørt flere KM, har du HELT sikkert andre værdier her i tilværelsen du sætter rigtig stor glæde og ære i at fordybe dig i. Du har kone og børn, et arbejde du sætter højt og andre (kvalitets) ting der omgiver dig i hverdagen, som betyder så meget for dig, at du nedprioritere det at køre på MC - og helt ærligt, de ting du foretager dig, må bestemt betyde meget i dit liv, siden de er mere værd end at køre på verdens bedste motorcykel, så alt i alt kan du umuligt have et kedeligt liv

Men husk mine ord før du gør noget, der i mine øjne, og husk hvad jeg siger - i mine øjne - er dumt. Hvis du på nogen somhelst måder har økonomisk overskud til at beholde din Africa Twin så skal du gøre det. Du får måske ikke kørt så meget - men du har MULIGHEDEN for at gøre det. Sælger du din MC vil de første MC'er du møder om foråret på din vej til arbejde i BIL hjemsøge dig resten af sæsonen...... husk det Tom, jeg kender mange der har solgt deres MC og som stadig fortryder bittert adskellige år efter.....
Da jeg solgte min første TransAlp i 2002, græd jeg...... dum som jeg var skulle jeg jo prøve en gademaskine...... sidenhen er det blevet til transalp igen og nu Africa twin - og nu smiler jeg hele dagen lang
Mvh Søren