Kalender 2013
Re: Kalender 2013
Hej Peter.
Jeg har bedt Netbank om at overføre pengene, men ekspeditionen kan først udføres på mandag.
Jeg har bedt Netbank om at overføre pengene, men ekspeditionen kan først udføres på mandag.
Bønne
Plan your ride. Ride your plan.
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Hej Peter
det samme problem har jeg med de to i anden bestilling
det samme problem har jeg med de to i anden bestilling

Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Det er skuseme bare fint. Jeg har registreret jeres betaling. 

"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
Hej Peter.
Jeg er løbet ind i sammen problem, men overførslen er sat igang.
Mvh Iver.
Jeg er løbet ind i sammen problem, men overførslen er sat igang.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Hva' så.... i troede vist det var det samme som at svinge dankortet
Ved en bankoverførsel skal man altid regne med 2 dage efter pengene forlader ens egen konto, før modtager kan se beløbet. Og det er uden for weekenden.........
Måske i vidste det i forvejen, det virker bare ikke sådan

Ved en bankoverførsel skal man altid regne med 2 dage efter pengene forlader ens egen konto, før modtager kan se beløbet. Og det er uden for weekenden.........
Måske i vidste det i forvejen, det virker bare ikke sådan

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Nej, Nikolajsen, problemet er at Netbank ikke udfører transaktioner lørdag og søndag (og helligdage).
Bønne
Hej Peter. Jeg håber du modtager pengene i dag, da de er hævet på min konto d. 21.
Hilsen Glenn
Transalp 650 2001
Transalp 650 2001

Hej gæve HARKére..
Så er der bestilt kalendere til alle der har betalt.
Der kommer i alt 25 smukke årskalendere, med et udvalgt antal billeder valgt bland jeres fremsendte oplevelser. Nogle billeder var i for dårlig opløsning til at blive brugt, og resten var en meget hård opgave at sortere i. Jeg vil foreslå bestyrelsen at de i 2013 sørger for flere måneder i året, så vi kan få flere billeder i kalenderen

Og... husk at ta´ billeder til årkalenderen 2013, når i er på tur på jeres prægtige maskiner.
Måske har vi fået skabt en tradition med denne første årskalender for 2012.
Peter AT
Peter AT
Det kunne være smukt at starte kalendertraditionen på klubbens 10 års fødselsdag
Det skal da vist også fejres skal det ikke
Mvh Iver

Det skal da vist også fejres skal det ikke

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Fint Peter.....glæder mig til at modtage kalenderen.
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at få flere måneder næste år. Vil foreslå vi tager en juli mere incl 4 ugers ferie.
Så har vi god tid til at fejre jubilæet også
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at få flere måneder næste år. Vil foreslå vi tager en juli mere incl 4 ugers ferie.

Så har vi god tid til at fejre jubilæet også

lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
@Iver..
Traditionen med kalenderen er bare lidt forud for jubilæet, men skidt vi finder bare noget andet at fejre
@Kjelde..
Fedt intiativ med den ekstra sommermåned, og de 4 ugers ekstra ferie. Hvis du går til valg med det som program, er du sikker på min stemme.(Nå, den får du nu under alle omstændigheder)
Traditionen med kalenderen er bare lidt forud for jubilæet, men skidt vi finder bare noget andet at fejre

@Kjelde..
Fedt intiativ med den ekstra sommermåned, og de 4 ugers ekstra ferie. Hvis du går til valg med det som program, er du sikker på min stemme.(Nå, den får du nu under alle omstændigheder)

Peter AT
Peter AT
Hej Peter.
Åhhh ja, men det jeg mente var at den kom til at gælde for jubilæumsåret.
Men hvis vi kan finde andet at fejre er jeg med
Mvh Iver.
Åhhh ja, men det jeg mente var at den kom til at gælde for jubilæumsåret.
Men hvis vi kan finde andet at fejre er jeg med

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Vi rigtig gerne bestille en kalender
PS har nogen rigtig flotte foto af en hvid Vardero og flere fra shelterture af nogle glade Harker.
KH Leif
PS har nogen rigtig flotte foto af en hvid Vardero og flere fra shelterture af nogle glade Harker.
KH Leif
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Flot Søren Dahl - sådan går det når man er mere optaget af kærlighedslivet end ens goe gamle Hark klub - havde slet ikke set denne tråd før i dag (5. December) - alt alt for sent til at deltage i noget som helst - jeg kan blot håbe at det bliver så stor en succes at projektet gentages næste år - for så står jeg først i køen for at betale for en Hark kalender - løvrigt rigtig godt initiv - skulle der tilfældigvis blive én uafhentet og ubetalt kalender tilbage af ukendte årsager er den herned solgt 
Mvh Søren

Mvh Søren
Kærlighed gør blind 

lars kjelde