Jul

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Jul

Indlæg af Nikolajsen »

Jubii 8-) , så blev det også jul på HARK forsiden. :ok:

Hvor man i øvrigt sagtens kan fornemme på indlægene, eller mangel på samme :shock: , at der er jule travlhed. ;-)

God jul til alle medlemmer/hangaround, fra mig
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Nikolaisen.....

Selv god jul til dig, og selvfølgelig også til alle i andre HARK'ere.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

God Jul

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Glædelig JUL til alle. Håber vi får en kanon 2008 sæson, med lidt bedre vejr end i år. Mit - køre-o-mange-kilo-meter-ur viste ikke så meget i år som det tidligere har gjort - jeg giver vejret skylden - men det er jo nok min egen når det endelig kommer der til :lol:

Mvh Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej folkens, så vil jeg da også lige ønske jer allesammen en god jul... :-D

Henrik..
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Alle

Jeg vil også gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår.

Håber vi ses til nogle arrangementer eller på et par ture.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Musik

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg vil lige så diskret liste et ikke motorcykel relateret emne ind her under "JUL"

I bliver altså VIRKELIG nød til at se dette klip - jeg har stadig ikke fået armene ned 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=DmoJj9cvOJU

Mvh Søren
Søren v-alp

Indlæg af Søren v-alp »

Ja den var sgu da lige vand på din musikvindmølle...:)


Go julemand og nytår..

Hip Søren den nordlige...
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ganske smart ting :-)

Men nu er alle godt klar over at det er animeret, ikke :-)
leif

Jul

Indlæg af leif »

Hej alle

Tak for alle de oplevelser vi har haft Sammen i 2007.

Jeg glæder mig allerede til det bliver forår kan i nu have en god jul og et godt nytår
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Motorcykel

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Ja, og jeg glæder mig til at se hvilken MC du nu skal have købt dig i 2008 :lol: :lol: :lol: - hmm ved nærmere eftertanke - det bliver nok svært at finde noget der er meget bedre 8-) Vi skal snart mødes til noget rør spil - glæder mig til at høre om du har lært noget nyt.

Mvh Søren
John

Indlæg af John »

Hej alle HARK'er
I ønskes en glædelig jul og fantastisk nytår, med tak for det gamle, specielt til dem jeg har været sammen med i løbet af året, både i DK og i Mongoland - men også til alle i andre derud i det ganske danske land og tilhørende provinser. Håber vi får noget bedre mc vejr og nogle km på klokken i 2008.
Til vi ses
Hasta la vista
John ddkk :honda: kslag
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Håber I er kommet godt over jul og nytår.

Jeg beklager at der stadig er jul på forsiden, men af personlige årsager kan jeg ikke komme til at ændre den, men det bliver gjort ligeså snart jeg kan få en mulighed for det, håber I kan holde ud at se på det indtil da.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej alle og godt nytår :!:

Jeg har da også glemt både jule og nytårshilsen.... Men bedre sent end aldrig!!!!!

Som kasser kan jeg sige at klubbens økonomi ser fin ud, der er et fint lille overskud (2.287,34 kr) Sidst i det gamle år stod jeg for et bankskifte til Handelsbanken, da det er billigere for os, der kommer nærmere info om nyt kontonummer på et snarligt tidspunkt! At økonomien er fin skyldes jo de frivilige bidrag i yder så jeg kan jo kun opfordre til at fortsætte med det :lol: Men vent lige til det nye kontonummer er kommet før i føler jer fristet til at give yderlige bidrag :!: Nok om det...

Tak for alle de dejlige oplevelser i det gamle år, det har været fede ture og skønne veje vi har oplevet sammen, og jeg er slet ikke i tvivl om at det nye år vil bringe nye og mindst ligeså gode oplevelser :lol: Der er allerede et par ting i bestyrelsens støbeske skulle jeg mene ;-)

Min AT står nu opstaldet og jeg er igang med den sædvanlige vintervedligehold, olie og oliefilterskift, tændrørsskift, bremsesmøring, og hvad jeg nu ellers kan finde på at kæle for på min dejlige Pamela (det kalder jeg min AT, da den er lettere ombygget ligesom en hvis skuespiller med efternavnet Anderson ;-) )

Godt nytår fra kasseren og medlem Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Som det står i julesangen:
"julen varer lige til påske" og det gjorde den så i år for HARK, mon ikke det er sidste gang det sker :-)
Nu er juletræerne da væk fra forsiden.
Besvar