Forårstur

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Forårstur

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

I starten af april kører jeg til Skagen for at få luftet kværnen...... hvor mange vil på forhånd med????

Datoen ligger vi på en søndag, så er der ingen stress og jag! 8-)

Det bliver en af de første weekender i april jeg kører af sted, jeg tager ned langs vestkysten og derpå hjem over til Randers igen. Indtilvidre er Henrik Hald med - han ved det bare ikke endnu ;-)

Jeg skal virkelig ud og have kørt nogle km. inden jeg kører til Nordkapp skal have rutinen tilbage........ den kan jeg jo så passende få sammen med nogle af Jer gutter her inde fra!

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

er det noget med at vi kunne tage stranden??
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

hej søren, jeg vidste ikke du var synsk, men det må du jo være når du vidste at jeg gerne vil med, god ide, mvh henrik
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Jeg er selvfølgelig med, hvis det ikke kolliderer med arbejde.

Er det at spænde buen for hårdt at foreslå en enkelt overnatning i det fri, hvilket selvfølgelig betyder at det bliver en 2 dages tur.

Kun et alternativt forslag.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Overnatning i april måned, med bål, bøf og bajere...

Jeg er sgu klar peter... Og Søren


Tænk sig alle de røverhistorier der kan blive fortalt. Og der er jo god tid til turen endnu, og dermed masser af tid til at finde på gode historier. Det er slet ikke dårligt, så kan alle sgu være med :)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

2 dags tur!

Indlæg af Søren Dahl »

2 dags tur er hermed vedtaget, det er jeg fandme klar på!!!

Det kunne bare blive alt alt for stort, tænk på at køre ud lave bål på stranden om aftenen, og falde i søvn til lyden af bølgerne som slår mod stranden.......... lækkert - det gør vi squ!!!

MHV Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Søren, du lyder sgu helt romantisk nu.. bare du holder fingrene i din egen sovepose så er det okay.. men styr dig lige mand 8-)
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

jeg er også klar på en 2dagstur med bål og kolde bajere, dog med samme forbehold som Peter, det skal helst ikke kollidere med arbejde, glæder mig allerede, mvh henrik
Gæst

Indlæg af Gæst »

kolde bajere er åbenbart en fællesnævner for denne tur.. jeg smider allerede nogen til side på køl nu, det er ikke manglen på disse der skal sætte en stopper for turen ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nåå sådan

Indlæg af Søren Dahl »

Ok, Tom det vil altså sige, at når jeg udbryder at jeg har ligge og rykket i den i en halv time og jeg stadig ikke kan få den op at stå, og du så siger at jeg skulle tage at prøve på min egen, så er det der jeg har et problem ;-)

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Søren jeg vil foreslå at du så ligger imellem Peter og Henrik. De to gamle gutter mangler nok mere end jeg en der vil pille lidt. :smadret:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

HIHI

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, tror snart vi skal have omdøbt vores forening til HASK (Honda Allroad Skurevognssnak Klub ) ;-)

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tjaa. det var da en ide.

eller i det mindste en HASK- fraktion. Nu har vi jo allerede en HAKK-fraktion. så HASK kunne vi da også sagtens finde ud af :-)
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Det der med en Honda Allroad Skurvognssnak Klub HASK, det er nok et af de bedste forslag Søren er kommet med i ganske lang tid, jeg tilslutter mig med det samme, mvh henrik.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej hej hej :-)

Jeg vil sgu da også med, og en enkelt øl kan man vel klemme ned, ja også lige en cognac og en cigar hva ;-) så er der sgu da råhygge :-)

Det forudsætter selvfølgelig at jeg kan få ladet kampvognen ;-)

Mvh Iver
Besvar