Fra Danmark til Kina på motorcykel.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fra Danmark til Kina på motorcykel.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Allesammen.

Her er et spændende projekt vi da lige skal følge med i - der er iøvrigt også en africa twin med 8-)

www.overland2008.dk

Jeg talte iøvrigt med en af deltagerne tidliger på året hvor der havde været en artikel i vores amts avis - men jeg fik desværre aldrig forltalt om det her inde på forum, så var det tilfældigt at jeg kom til at se, at de nu var taget af sted, da der var en lille artikel om det i avisen igen.

Det bliver vildt spændende at høre, hvordan det kommer til at gå dem. Men det bliver i hvert fald en hård og utrolig oplevelserig tur, det ligger helt fast.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Fra Danmark til Kina på motorcykel.

Indlæg af Nikolajsen »

Søren Dahl skrev:Hej Allesammen.

Her er et spændende projekt vi da lige skal følge med i - der er iøvrigt også en africa twin med 8-)
Ja ja, og flere TransAlp'er 8-) 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Niels Otto Pedersen

Indlæg af Søren Dahl »

Faktisk er det et af vores medlemmer som kører på africa twin'en, Niels Otto Pedersen fra Thy - håber Niels kigger ind forbi vores forum og skriver lidt om turen.

Jeg kender desværre ikke dem som kører på TransAlp'erne.

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Desværre er Niels Otto nu på vej hjem til DK med SOS International. Han styrtede i Gobi og fik en flænge i det ene lår.
Mere info: www.overland2008.dk
Efter planen ankommer resten af gruppen til Beijing den 9. august - jeg glæder mig til at møde dem - de har nok lidt røverhistorier, som de gerne vil bytte med et par stykker smørrebrød.....:-)
Hilsen
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Øv

Indlæg af Søren Dahl »

Det var rigtig surt for Niels Otto. :(

Håber han er ved godt mod. Det må have været ret alvorligt siden han ikke kunne fortsætte - men selvfølgelig hvis der er risiko for forblødninger eller anden form for mén hvis han fortsætter er det også med at få stoppet.

Håber alt er vel i Kina - fik du mine besker Torben, da jeg var i Norge? Jeg var lidt i tvivl om de nåede frem til Kinesien - og tak for at du prøvede at ringe til mig - jeg må indrømme, at jeg ikke forsøgt at ringe tilbage - men det gør jeg her en af dagene 8-) Vi havde en kanon tur til Norge med flot vejr hele tiden - et fantastisk smuk regnvej de første 5 dage - og en fantastisk flot sol de resterende 7 dage 8-)

Mvh Søren
Besvar