Årets første tur!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Årets første tur!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Så kom dagen!!!!

Årets første tur!!! Fik mig pakket godt og grundigt ind i adskellige lag tøj, fik med skælvende hænder trukket hjelmen ned over hjelmhuen. Satte mig godt til rettet - mærkede lidt efter min egen puls - jo jeg levede godt nok - det skal jeg love for - ved ikke om det var mine anstrengelser med det tunge og kluntede tøj - eller mine høje forventninger som havde fået min puls op. Jeg drejede nøglen - trykkede - motoren spandt smukt mellem mine ben - satte i første gear, klank..... slap koblingen - 3 måneders venten......mine bønner hørt...... africa twin'en satte sig i bevægelse......den fantastiske følelse som kun en ægte motorcyklist ved hvordan skal føles gik gennem kroppen..... ud på landevejen..... nyt gear roligt gasgivning - lunken motor...... sikken et længsel......jeg har ventet SÅ længe på dette... fuck det er det hele værd.... se mig .... jeg er MEGA sej.....fuck hvor er det fedt.....rolig nu... det er den først tur..det kan gå galt.... HA HA HA jeg ejer hele verden..... ja men vejene er kolde....tøjes strammer lidt.....fuck det..... er du sindsyg det er fedt..... hvor skal jeg køre hen......dejligt det er tørvejr i dag......motoren spinder smukt under mig mens min egen tanke generator kværner ligegyldigt på automatgear....... ind i mellem er jeg i Nuet - tankerne forsvinder og jeg er i et med elementerne.... noget jeg aldrig prøver i min bil.....derfor kører jeg motorcykel.....

Turen byder på 50 km blandet sogneveje, grus og jordveje - da jeg kommer hjem skyller jeg cyklen, der er stadig salt på vejene.... men hvad gør det når man ejer hele verden..... :lol: .......tror jeg kommer ned på jorden igen..... men det varer nok et par dage...... :-D

Mvh Søren
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Så fik jeg også luftet Varaderoen - 100 km blev det til torsdag. Men så var fingrene også kolde bagefter. Fik iøvrigt skruet MRA-spoilerkåbeglas på. Fin investering, cruisede 150 km/t uden større vindmodstand (187 cm høj) Dejligt at få knallerten hjem igen :-)

(Skruede også spejlforlængere på fra SW Motech - det drillede lidt pga. gevindproblemer, men her hjalp Bent hos Pro Bike mig. Bent er guld værd og altid klar med en hjælpende hånd)
Brugeravatar
YETI
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej Søren
Jeg skal love for at du får noget ud af den føsrte tur... Kender godt de fornemmelser og overvejelser...Varaderoen komme ud i næste uge...
Hvad med sheltertur næste weekend?
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Hej

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens og Poul

Dejligt at du har fået cyklen ud poul!! :)

Jens jeg er bare klar - har set du også har tilmeldt dig - super godt 8-) Ja, det er en særlig følelse at komme ud og køre første gang i lang tid - virkelig fedt!

Mvh Søren
Besvar