Sort Humor?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Rotax 655

Sort Humor?

Indlæg af Rotax 655 »

I forbindelse med Kåre Nejmanns MC uheld og den forestående operation, synes jeg det er direkte upassende at begynde at skrive om enarmede motorcyklister. Jeg håber Kåres operation lykkedes 100% og at Kåre får sin fulde førlighed tilbage, og aldrig får brug for div. modifikationer for at kører på motorcykel. Held og lykke med operationen Kåre :ok: Håber vi ses til Østjysk kaffebord i næste måned.

Hilsen Leif
tingtilsalg

Re: Sort Humor?

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg er sikker på at kåre selv kan det se morsomme i det, og har han et problem er jeg sikker på han nok selv skal sige til. Om ikke andet har han selv administratorrettigheder, så den enarmede mand var nok fjernet hvis han synes det var upassende.

I øvrigt håber jeg denne tråd slettes.

Desuden, skal det hele være så poleret og humorforladt at der er ikke er plads til lidt galgenhumor?
Det er jo ikke ligefrem fordi Kåre har stillet træskoene eller noget...
Rotax 655

Re: Sort Humor?

Indlæg af Rotax 655 »

Ingen tvivl om at Ed Larsen er en sej og viljestærk person, der ikke lar sig slå ud at kurs pga. et "små" uheld. Synes også at der f.eks i Handicap idræt er talrige ex. på udøverer der har et utrolig overskud. Danmark er forresten god repræsenteret med mange medaljetagere.

Det er måske også bare min humor der har fået slagside, når jeg synes det er en dårlig kobling at henvise Kåre til trøst og støtte i Ed´s historie.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Sort Humor?

Indlæg af Nejmann »

Tak for din omsorg Leif, men jeg synes nu det er god humor. Jeg føler mig ikke stødt på nogen måde.

mvh Kåre
Besvar