Den nye Super tenere trimmet.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af iver »

Synes sgu den ser lidt lækker ud :-P

Billede
Billede
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af Nejmann »

Ja, den ser unægtelig lækker ud. Öhlins-affjedring, hæktank, diverse kulfiber plus det løse. Desværre bare en udstillings-/konceptmodel, som sikkert også ville koste uoverkommeligt meget på danske plader. Men smuk, det er den :-P.
Lidt flere billeder på http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/ ... osser.aspx
mvh Kåre
tingtilsalg

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af tingtilsalg »

Godt nok kører jeg Yamaha, men så yamaha liderlig er jeg sgu heller ikke. Synes i den grad den ST er et totalt misforstået koncept. En cykel på 260-270 kg monteret med knopdæk. Så har man prøver at trimme den her, men den ligner jo bare en tyk mand med tynde ben.

Næh nej, så er 660 Tenere anderledes lækker :-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af yaknudsen »

Lækker lækker lækker. Muskuløs tingest på muskuløse ben. Ikke lige noget for mig. Men at kalde den for en tyk mand på tynde ben. Det er siger mere om "tingtilsalg" end om motorcyklen. :-D
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
tingtilsalg

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af tingtilsalg »

Jamen kig lige på den. Den ligner en kæmpe klump jern på "tynde" hjul. Det ser da temmeligt underligt ud :smadret:
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af yaknudsen »

Jeg kigger og jeg kigger. Men jeg ser ikke andet end lækker lækker, ikke nogen 'tyk mand på tynde ben' og kunne sagtens se mig selv på sådan en.

Hvis der var frit valg og penge ikke betød noget stod der 3-4 maskiner i min opvarmede garage. Og den der kunne sagtens være en af dem selvom den ikke ville være min favorit. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. :-D
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af Peter AT »

For den da den er da lækker....

Synes Yamaha har gjort et smukt studie her. Vægten er jo som den er. I min verden er de 250 kg ikke noget problem til grusveje, da en tung cykel med langt mellem hjulene liger superstabilt ved høj hastighed, både på grus og i sand. Til de snævre spor har de tunge cykler jo lige et handikap i forhold til de tunge, men man kan jo ikke få både i pose og sæk. Et spørgsmål om hvilket behov man har i dagligdagen...

Jeg vil da gerne tilbringe nogle stunder på den smukke Yamaha.

Og Tom, kan mindes en nylig tur på grus hvor den tunge cykel havde en lille fordel ved højhastighed på grus... ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
tingtilsalg

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af tingtilsalg »

Tror vist mere det var pga føreren end cyklen :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Den nye Super tenere trimmet.

Indlæg af iver »

Jeg synes den ser så møglækker ud :-) Nu ved jeg ikke hvad den vejer efter den er trimmet, men koncept eller ej, så kan jeg jo godt lide at der er lidt former, gerne voluminøse. Og at der sidder Metzler Karoo på er ikke noget minus i min verden........

Havde jeg røven fuld af penge ville jeg også gerne have sådan en stående, ved sidden af en gammel BSA, en KTM 990 adventure, en BMW GS1250 adventure, og en Walz Hardcore chopper, bare så der var lidt godt selskab til Africaneren :lol:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar