tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Rotax 655

tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Indlæg af Rotax 655 »

Sæt dig godt til rette og skru op for lyden :-D Mon Top Gears udsendte skulle skifte underbukser efter denne tur?

http://www.youtube.com/watch_popup?v=kH ... &vq=medium
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Indlæg af Nejmann »

Ja, det er en fed video. Lader til, at chaufførerne har meget godt styr på, hvad de foretager sig.

Personligt gad jeg rigtig godt se en bag-kameraet-video, for det har helt sikkert taget mere end fem minutter (eller fem timer for den sags skyld) at skyde de fem minutter :shock: med alle de klip, kranture og superslow-optagelser. Når jeg bliver stor, så vil jeg også ha' et Top Gear-budget at lege med :-P.

mvh Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Indlæg af Søren Dahl »

ha ha - for fedt mand!! Især det med flyet, bilen og mc til sidst - det var verdensklasse :mrgreen:

Tak fordi du fandt det Leif :)

Mvh Søren
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Indlæg af yaknudsen »

Fuck hvor er det vildt. Jeg vidste ikke at "Captain Slow" kunne få så opspilede øjne og et så vantro udtryk i sit ansigt. Top Gear er genialt, og overgår nogle gange selv de mest vanvittige fantasier.

Er helt enig med Nejmann, det der må have kostet spidsen af en jetjager PLUS en halv rumraket at filme. For de penge kunne man uden tvivl have købt 10-20 lækre motorcykler. Til Danske priser.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
tingtilsalg

Re: tab 100 kalorier på 5 min.: Rallybil vs MC

Indlæg af tingtilsalg »

Kan godt være det bare er en Fiesta, men med 4x4, 650hk og 0-100 på 1,9 sekunder kan det kun være sjovt. Og ham Ken block er ikke helt tosset til at køre bil :-) (Samme kører som først film, hvis i skulle være i tvivl :-) )

http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8
Besvar