Skøn Generalforsamling..

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Peter AT »

Efter en vel overstået generalforsamling, har jeg da lidt svært ved at holde min begejstring tilbage...

Rigtig hyggeligt og godt selskab. Dejlig fællestur og lækker bålmad. Så bliver det ikke bedre.

Den nyudnævnte "Hark Gourmet Kok", Iver, har selvfølgelig også været indblandet i madlavningen sammen med i andre kvalificerede kokke...

Så fik vi jo et nyt medlem i klubben. Kåre Nejmann blev udnævnt til "Æresmedlem". Selvom Kåre er et kendt ansigt i klubben, er det rigtig rart at han nu er fuldgyldig medlem af "Hark". Rigtig velkommen til Kåre :-D

Bliver stadig imponeret over hvor let tingene glider når vi er sammen. Alle bidrager til den gode stemning og hjælper hvor der er behov for det.

Det er en fornøjelse at være formand i Hark....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af YETI »

Helt enig Peter det var en hyggelig dag med god stemning og dejlig mad, som på trods af en ihærdig indsats IKKE blev spist op ;-)
Tak til Hald for gæstfiheden.
HARK hilsen YETI
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Nejmann »

Af hjertet tak! Det er bestemt en ære, på den måde at blive rigtig medlem af HARK.
Jeg kan også kun tilslutte mig de mange positive ord om generalforsamlingen (eller i hvert fald den del, jeg deltog i). Der var ikke blot god mad, godt vejr og fornemme overnatningsmuligheder (tak Hald!), men også selskab af allerhøjeste kvalitet! Hvis bare alle andre generalforsamlinger var lige så fornøjelige ... :-D

Venlig hilsen
Det beærede æresmedlem!
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Nejmann »

PS. Der ligger lidt billeder fra arrangementet på https://picasaweb.google.com/KNejmann/2 ... directlink

Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Holst »

Jeg kan kun bakke op om at det var en helt igennem god og hyggelig generalforsamling (også selvom jeg ikke brugte min all-roader som transportmiddel ;-) )
Også det efterfølgende arrangement hos Hald var hyggeligt, med godt vejr, god mad og mulighed for at overnatte.

Endelig fik jeg fornøjelsen af at blive transporteret hjem af YETI :ok: . Kan ikke huske hvornår jeg sidst har siddet bagpå en mc, men jeg må indrømme at jeg blev helt trist da vi var ved at være hjemme ved mig, og turen dermed var ovre. Igen TUSIND TAK FOR TUREN JENS, det var en stor fornøjelse!!
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Tidligere_medlem_1

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Det var en super god weekend, i hyggeligt selskab.

Jeg fik filmet lidt på fællesturen.

HARK fællestur part 1

HARK fællestur part 2

Og lidt billeder : På Picasa

Billede
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Skøn Generalforsamling..

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej Hark

jeg er som jeg før har sagt ikke så pårlidelig(med hensyn til at få fulgt op på vor fine klubs angementer) det giver sig igen udslag her :oops: men det er bestemt ikke fordi der er mangel på sympati, jeg kan "kun" sige Hark det er klubben for gode venner med god humor og smag for alt hvad en mand bør syntes om : motorcykler :idea: HARK mc ! god mand men rigelig KØD :beer: :-D og øl der er vis noget om vi også kan lide piger hjælp mig :!: hvis jeg husker forkert glemsomheden kommer jo med alderen :kylling:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar