kan ikke finde rundt

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

kan ikke finde rundt

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej med jer gode HARK venner
er det mig eller er det lidt af en drille side det her?
jeg har nu et par gange forsøgt først at kommenter og beundre Henrik og Peters tur rundt om min Ø
og så vupti det hele var væk :-x :not:
så skrev jeg en længre ting om min kommende ferie til Irland år 2012 igen vupti jeg blev logget ud! alt var væk :not:
så forsøgte jeg at gemme men hvor bliver det gemt?

måske er jeg ikke "kun" et fjols måske er jeg virkelig et stort fjols :oops:

hvem vil hjælpe

ps. også om hvordan jeg tilmelder mig mig til 2 gang Jens tur
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: kan ikke finde rundt

Indlæg af Nikolajsen »

Jae, der er nok en der ved more om platformen som HARK bruger.
Men jeg mener at hvis man skriver i lang tid (ved ikke hvor lang tid) bliver man vist logget af siden uden at få besked. Og når man så trykker "udfør" når man skal gemme indlæg i tråden, kan den ikke gemme, da man ikke er logger ind. Og så er det hele væk.
En god ide er at markere alt det man har skrevet, når man er færdig, og så "højre klikke" og vælge kopier, så bliver det man har skrevet lagt i computerens hukommelse, og hvis man så er blevet smidt af siden, kan man bare logge ind igen, finde tråden og vælge skriv indlæg, og her kommer så det smarte, man kan bare højre klikke igen og vælge "indsæt", så er det man havde skrevet der igen.

Jeg ved ikke om det er det du oplever, men umiddelbart lyder det sådan.

Lidt senere: har lige prøvet at "gemme som kladde", og der burde kladden ligge under "beskeder". Men det virker vist ikke. Min kladde var der i hvert fald heller ikke.

endnu senere: Jo, det med kladde virker. Næste gang du skriver indlæg, er der en knap i bunder der hedder "indlæs kladde". Og det jeg skrev før med kladde under beskeder, er selvfølgelig kun besked kladder.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: kan ikke finde rundt

Indlæg af Lasse Pedersen »

tak Nikolajsen
ja det er lidt af det jeg mener og jeg vil gøre brug af dine oplysninger, viste godt det var en god ide at gemme løbende havde bar ikke lige tænkt på det men det kan du tro jeg vil nu :-D
men der er nu alligevel lidt sætter nisse med i spil for på forsiden under kallender og angementet kunne jeg for bar 30 min siden godt finde hvornår 2x Jens tur er det samme med shelter turen men ikke nu :-D
tak for hjælpen for det er nu så hyggeligt at følge lidt med

nu er jeg ved at blive mere tosset :shock: nu virkede kalenderen
skal hente konen efter job kl 23.30 så jeg har ikke fået :beer: endnu
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: kan ikke finde rundt

Indlæg af Nejmann »

Nikolajsen skrev:Lidt senere: har lige prøvet at "gemme som kladde", og der burde kladden ligge under "beskeder". Men det virker vist ikke. Min kladde var der i hvert fald heller ikke.

endnu senere: Jo, det med kladde virker. Næste gang du skriver indlæg, er der en knap i bunder der hedder "indlæs kladde". Og det jeg skrev før med kladde under beskeder, er selvfølgelig kun besked kladder.
...og har man gemt flere kladder af forum-beskeder, så kan de findes ved at trykke på "Brugerkontrolpanel" lidt under HARK-logoet. På fanebladet "Oversigt" er der en knap med påskriften "Gemte kladder".

mvh Kåre
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: kan ikke finde rundt

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej Kåre

Du skal også hven en tak for du har taget dig tid til at hjælpe mig :ok:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar