Brande Enduro!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Niels

Brande Enduro!

Indlæg af Niels »

Hej HARKere

Da jeg jo har påtaget mig jobbet som klubbens Enduropuscher, er det jo min (selvvalgte) pligt at invitere jer til det 6. Og dermed årets sidste enduroløb i DK serien!
Det er den søndag 30/10 i Brande. Jeg linker lige til lidt mere Info om løbet nederst.
Jeg kan kun opfordre jer til at kikke forbi hvis I har tid. Der er nok at se på, og det er god underholdning! Den eneste risiko er at du selv får lyst til at komme ud og køre enduro... Og det er jo ikke det værste der kan ske;-)

Jeg håber at der er nogen der kommer og kikker, og får en snak med mig eller nogle af de andre der kører med i løbet. Det er som i HARK nogle flinke folk, som gerne vil fortælle om sporten mm.

Vi ses, hilsen Niels

http://www.dormck.dk/Forum/51|Enduro_in ... pageBottom
Niels

Re: Brande Enduro!

Indlæg af Niels »

Hej med jer.

Så er der kun en uge til :-D

Søndag den 30/10. Årets sidste Enduroløb i DM serien. Kom og kik på det, det er god underholdning!

Første løb Offroad, +50, damer og junior, med start kl 10.00. De kører 1,5 timer
2. løb Elite, Bredde og Cross Crontry med start kl 13.00 og vi kører 2 timer.

Adressen er: Stendalsvej,7330 Brande.
55°56'43.22"N - 9° 4'12.96"Ø (google maps)

Vi ses, Niels
Brugeravatar
Holst
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Indlæg af Holst »

Så er der kørt enduro og det var vældigt underholdende som tilskuer. Havde fået lokket det meste af familien med ned og se eftermiddagens heat, hvor vi bl.a. så Niels i fin stil. Kan varmt anbefale andre at tage ud at se enduro.... :-D

Tror også snart vi skal have arrangeret nogen enduro-lignende løb for vores "store" maskiner...kunne være sjovt hvis banen/ruten er lavet til de store og tunge cykler.. :-D

Billede

Peter Weiss i fin stil - tror nok at han blev Dm igen i år...
Billede

Niels efter ca. 1,5 time.. :ok:
Billede

Niels igen.... 8-)
Billede

Og et par stemningsbilleder...

Billede

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Niels

Indlæg af Niels »

Dejligt at se lidt billeder fra løbet! Jeg sidder nu i sofaen med en kop varm kaffe og nyder at det gør rigtigt dejligt ondt i kroppen 8-)
Det gik fint idag, jeg fik som sædvanligt ikke nogen top placering, men jeg gennemførte 2 timers ræs! Hvis det ser ud til at jeg er lidt flad på billedet hvor jeg har kørt 1,5 time, så er det rigtigt!

Jeg inviterer naturligvis, når der sker noget igen tidligt forår 2012

Hilsen Niels
Besvar