Fredagsvits.......

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Fredagsvits.......

Indlæg af Holst »

En 10-årig pige er på vej hjem da en stor fyr på en sort motorcykel kører op på siden af hende, efter at ha' kørt der lidt kigger han på hende og siger;
- "hey lille pige, vil du med ud at køre ?"
- "NEJ" siger pigen og fortsætter.
Motorcyklisten kommer igen op på siden af hende og siger;
- "du får en halvtredser hvis du kører en tur med mig"
- "NEJ" svarer hun igen og løber ned af gaden.
Motorcyklisten kommer endnu engang op og spø'r;
- "ok mit sidste bud, du får hundrede kroner og en stor pose slik hvis du kører en tur med mig"
Pigen stopper, glo'r på manden og råber
- "Hør nu her far!, det var dig der købte en Harley i stedet for en HONDA, lev med det...!!!

:lol: :lol:
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Fredagsvits.......

Indlæg af kjelde »

:-D :ok:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
jalp

Re: Fredagsvits.......

Indlæg af jalp »

LOL LOL :ok:
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: Fredagsvits.......

Indlæg af YETI »

:ok: :ok: :ok:
Madsrdo4

Re: Fredagsvits.......

Indlæg af Madsrdo4 »

Sjovt og sikkert sandfærdigt :mrgreen: Har fornyligt prøvet en model 2012 fatboy på 1585 kubik . Det siger KLONK når du sætter den i gear, den skraber med fodpladerne i asfalten når du forsøger at dreje, og den bremser elendigt. Syntes jeg sad helt godt på den, men kun i 5 minutter og kunne så konstatere at det gjorde jeg så ikke alligevel. Til gengæld havde den ikke så mange vibrationer som jeg havde regnet med, og "gik" egentlig meget godt, nærmest kedeligt i motoren. Havde egentlig forventet at den ville være mere brutal at køre på med et moment på 120 nm. Måske en gammel hd med larmepotte er federe at køre på ?? Den koster 408000 kr hvilket efter min mening er ca 340000 kr for meget da man jo kan få en ny og velkørende mc til ca 65000. Det er da surt at betale mer for noget fordi man kan lide stilen. 8-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Fredagsvits.......

Indlæg af Søren Dahl »

:mrgreen: - jeg har også prøvet ca. 10 forskellige HD i min mc karriere - jeg synes faktisk det var ok maskiner at køre på - men havde man flyttet et komma(,) til venstre på prisen på alle modellerne, havde pris, køreegenskaber, udseende og total oplevelse nok gået op i en højere enhed fing1

Mvh Søren
Besvar