God jul.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

God jul.

Indlæg af iver »

Hej allesammen.

Jeg vil bare ønske alle en glædelig jul og et godt nytår.

Tak for alle de gode oplevelser vi havde i år, sikke et privilegie at vi har denne fede klub :!:

Håber på mange gode oplevelser i det kommende år.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: God jul.

Indlæg af Nikolajsen »

Tusind tak, og i lige måde :-D også til jer andre.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Mogens Dammand

Re: God jul.

Indlæg af Mogens Dammand »

Jeg vil også gerne ønske alle en glædelig jul og et godt nytår.

Det er desværre ikke blevet til den store aktivitet fra min side i det forgangne år, men håber jeg får rettet op på det i det nye år.

Hilsen
Mogens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Re: God jul.

Indlæg af Torben Vester »

Hej med jer.
Jamen der skal da ogsaa lyde et: Glaedelig jul til jer alle fra Kina.
Jeg skal paa 8. aar servere julemad i en proppet restaurant - havde ellers besluttet, at droppe restaurant julen og selv hygge hjemme..... men mit gode hjerte loeb af med mig, saa vi holder igen jul for alle de stakkels danskere, som ikke kan rejse hjem og fejre hoejtiden.
Mange hilsener fra Kinesien
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: God jul.

Indlæg af kjelde »

Tak i lige måde Iver, og god jul til alle andre også. Tak for samværet i 2011......bare super hver eneste gang :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: God jul.

Indlæg af Lasse Pedersen »

God aften Iver
Iver jeg kan "kun" tilslutte mig dine ord for her i vor KLUB er tak så fattigt!!!
Jeg vil til jer alle, dem jeg kender og som kender mig, til dem der giver deres besyv med på forum, men som desvære ikke kan komme til vore sammen komster en rigtig god jul og om en god uge, et rigtigt godt NYT HARK ÅR det fortjener livet :-D
ja gør Verden for den sags skyld det ikke også :honda: :ok:
jeg sider i dette øjeblik i lyntoget mod Aarhus og hvad er det så man tænker på?
Hvis i gætter på HARK har i gættet rigtigt! efter mange meget lange december dage uden sin Transalp og alt for mange timer på job skal jeg til Sahl og holde jule ferie frem til den 27. sammen med mine børn og børnebørn nå ja svigersønner også :-D jeg glæder mig
her i morges kl. 5:30 da jeg kørte mod jobbet var min første tanke hvorfor har jeg dog ikke vinter køre tilladelse !! jeg havde bare så meget lyst til at køre på Trapper ONE men men jeg måtte til lommerne og finde de knapt 800 kr og så side hos DSB og skrive til jer
En meget stor tak vil jeg ikke undlade at sende til bestyrelsen for en god Fur tur, Søren skal have tak for sin shelter tur og beværtning hos sine forældre. Og ikke minst Jens og hans far skal have tak for endnu en god oplevelse i hans "hejm" Til Henrik lyder bestemt også en stor tak for hans gæstfrihed på Farmen der ude i Vivil

Til Jens og Steffen jeg har ikke glemt de billeder men jeg ligger i flytte problemer så det går lidt træt :-(

Glædelig jul til jer alle

PS: sådan en bål gryde ville nu være hyggeligt en jule aften :sol:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar