Hej Alle
Som I nok ved deltager Jes Munk jo igen i Dakar i år, han blev nr 67 i dagens etappe i dag - rigtig flot.
Jeg håber snart Sputnik begynder at sende Dakar - så skal stængerne godt nok smækkes op i lagkagen og nydes storslået natur og fantastisk ræs endnu en gang - Dakar er alt alt for fedt :)
Mvh Søren
DAKAR
Re: DAKAR
Hey Søren/alle.
Ja det er skønt at se favorit sportsgrenen igang igen, jeg ser den igen i år på Eurosport, over nett på noget der hedder Eurosportplayer, har betalt ca 50 kr for en månede, hyllende billigt når jeg tænker for hvad jeg får for det
Langt bedre og billigere end "voksenkanalerne"
Mvh Iver
Ja det er skønt at se favorit sportsgrenen igang igen, jeg ser den igen i år på Eurosport, over nett på noget der hedder Eurosportplayer, har betalt ca 50 kr for en månede, hyllende billigt når jeg tænker for hvad jeg får for det

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Gjorde jeg også sidste år Iver - og betalte i ovrigt de næste tre mdr. da man selv skal melde fra igen på eurosport, da de bare trækker fra ens bankkonto via kreditkortoplysningerne - og så meget er jeg herller ikke til DART og Snoker He he. Mener i øvrigt at det var Niels der havde et link til en aktuel website der sendte fine opdateringer fra rallyet. Nogen der kan finde det link:roll:
hilsen Leif
hilsen Leif
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Tillykke til Jes Munk, det er simpelthen super super flot! Munk kom gennem årets Dakar, jeg håber han holder foredrag i år igen
sjov nok 'købte' (har ikke betalt endnu) jeg mc samme dag som Munk vandt Dakar - også en lille sejr for mig synes jeg, da jeg har været meget i tvivl efter ulykken. Men nu føles det helt rigtig igen 
Mvh Søren

Mvh Søren