Foredrag..

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Foredrag..

Indlæg af Peter AT »

Har fået følgende tilsendt pr. mail.

Er ikke selv interesseret, men derfor kan der jo godt være nogle af i andre der har interesse i sådan et foredrag.
mvh
Peter AT

Kære Honda All-Road,

I forlængelse af at jeg fredags havde alletiders oplevelse - som foredragsholder - hos Helsinge MC, skriver jeg hermed for at byde mig til som foredragsholder!
Jeg taler om berømte motorcyklister jeg har mødt eller beskrevet. Stærke personligheder som Johannes V. Jensen, Mogens H. Damkier, Anders Fisker, Jørgen Bitsch, Ida & Hjalte Tin, Biker Jens, Robbin Harms.

Mit udgangspunkt er bogen "Motorcyklister. Fra Johannes V. Jensen til Biker Jens" (Aschehoug, 2002), sommerkurserne "Motorcykelfascination" på Højskolen på Kalø og adskillige år med MC som stofområde på dagbladet Politiken. Jeg er aktuel i det kommende nummer af Touring Nyt med en stor artikel om kørsel med Honda Shadow 750 Aero fra San Francisco og besøg på verdens største el-MC fabrik i Santa Cruz.

Jeg er en rutineret underviser og forelæser, der - efter at politikerne har lagt mange sommerkurser, bl.a. "Motorcykelfascination", ned - nu underviser udenlandske masterstuderende i dansk og dansk kultur (her i blandt Biker-Jensen). Dog har jeg talt om berømte motorcyklister for flere nordjydske MC-klubber, og på Hald Hovedgaard. Jeg er i øvrigt gæst i landsdækkende Radio 24/7 den kommende uge om netop berømte bikere.

Jeg kommer gerne med PowerPoints - og taler ellers for kr. 1.600/2.200 + kørselspenge øst/vest for Storebælt.

John de Summer-Brason, Virum

http://www.brason.dk

tlf. 29914729
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Re: Foredrag..

Indlæg af Bønne »

Ellers tak :!:

Når han betegner Cykel-Jens som en "berømt motorcyklist", knækker filmen sgu for mig :not:

Nærmer sig blasfemi af sætte ham i bås med de andre..."Bikere" :roll:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar