Vinterhygge

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Vinterhygge

Indlæg af kjelde »

Jeg har fundet mig et kæledyr at nyde tiden med i værkstedet i den kolde ventetid. En Africaner RD07 fra 94, der kun lige er kørt til. Tælleren står på 95000, så den er der sikkert mange gode km i den endnu. :ok: Nu har damen fået skiftet diverse lejer i hjul, kronrør, bagsvinger mv. Selvfølgelig fået alle væsker skiftet, og filtre,-kædekit og dæk,-tætniger i forgaflen samt progressive fjedre,-nye bremser og dæk, stillet ventiler og diverse andre småting. :ok:
Så nu kan jeg blive klar lige så hurtig som vinteren vil forlade os, og glæder mig til at komme ud og nyde foråret på en Africaner der bare er så klar :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Vinterhygge

Indlæg af Peter AT »

Tillykke med dit nye kæledyr..

Er nød til at spørge om den spinner ? ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

Tak Peter......du kan tro den spinner :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Holst
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Indlæg af Holst »

Hej Lars

Fin cykel som jeg glæder mig til at se. Jeg selv og sønnike har nydt en anden slags vinterhygge nu vi er udstyret med 3 hjul..... :-D

Billede

Glæder mig til at vi kan rulle en tur så snart du mener vejret igen er til det.
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
kjelde

Indlæg af kjelde »

Hej Steffen-
Hvor ser bare dejligt ud du kan dele din mc-glæde med junior.....han er da født som biker :-D

Jeg glæder mig også til at blive færdig med africaneren......måske det falder sammen med tøvejr, så vi kan komme ud at trille en tur. Lige inden jul var jeg ude i området syd for mig, for at finde dejlige grusveje, som jeg glæder mig til at vise frem :ok:
lars kjelde
Brugeravatar
kjelde

done

Indlæg af kjelde »

Så er jeg blevet færdig med kæledyret. :ok: Nye lejer i kronrør, hjul mv. Nyt olie, pakdåser og progresive fjedre i forgaflen, ventiler justeret, varme i håndtag og forskellige andre ting set efter og ordnet.
Så nu er jeg klar til de store oplevelser og ture.....glæder mig til vi ses.....lige om lidt :-D
Vedhæftede filer
færdig a.JPG
færdig a.JPG (97.78 KiB) Vist 7722 gange
lars kjelde
Besvar