Billeder

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Billeder

Indlæg af kjelde »

Jeg er ved at lave en rejsebeskrivelse fra min tur til rumænien og vil løbende sætte billeder ind, men kan kun sætte 3 stk ind :evil: . Hvad gør jeg forkert, eller rettere hvordan skal jeg gøre for at få flere med :?:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Rasmus T

Re: Billeder

Indlæg af Rasmus T »

Hej

Jeg har samme problem eller rettere kan slet ikke lægge billeder ind i en turbeskrivelse. Ved ikke hvad jeg gør forkert :-?

Klikker på Img = tilføjer webadresse fx [img]https://picasaweb.google.com/lh/webUplo ... 7738855322 efterfuldt af img i [] men der kommer ikke noget op :?:

Hvad gør jeg forkert??

Rasmus
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

@Rasmus:
Det ser ud som om at den web adresse du har indtastet er picassa siden, og ikke billedet. Når du har billedet på din skærm, skal du højreklikke på billedet og vælge "egenskaber", derefter billed adressen, som skal ende på .jpg (eller anden som er et billede)

@Kjelde:
Ved det ikke, jeg kan godt. Måske hvis billederne er store, kan der være en plads begrændsning på siden (maks. størrelse på hvert indlæg). Prøv at formindske billederne, eller lav flere indlæg

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Rasmus T

Indlæg af Rasmus T »

Så virker det :-D Tak for hjælpen 8-)
Billede
Besvar