islandur

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
anne

islandur

Indlæg af anne »

HEJ derude

så er det jo snart ved at være tid til at de heldige få skal en tur til island. he he.
og så tænker vi om i har nogle gode råd, forslag eller andre kommentarer til vores tur.

vi skal være der i 5 måneder så vi har god tid til at se en hel masse fine(og gamle) ting.

vi regner selvfølgelig med at berige jer med et billede eller to fra turen... af det islandske landskab og nogle mc'er altså..

vi tager afsted d 22, juni, men tjecker mail deroppe.

leif og anne

leifoganne@annekkalsgaard.com www.annekkalsgaard.com

Tel: (+45) 22 94 28 59
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Anne og Leif

Det bliver total fedt! Har I været der oppe før? Jeg har selv planlagt at tage til Island næste år, eller måske først i År 2007, I år må jeg jo så desværre nøjes med at skulle køre til Nordkapp ;-)

Jeg håber I får en kanon fed tur! Som i måske har set, vil jeg også selv forsøge at bidrage til forum med lidt info. om min tur under vejs - men 5 måneder er dog godt nok noget andet end 3 uger - det bliver fandme stort!

Held og lykke!!!!

MVH Søren
annekk

tak tak

Indlæg af annekk »

tak, hvordan sender vi billeder deroppe fra??
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Anne.
Det bliver helt sikkert en oplevelse, at koere MC paa Island. For et par aar siden, var en af mine Tyske venner deroppe i 4 uger - han taler om det endnu..... Jeg var inde paa din hjemmeside - det er noget flot glaskunst du laver - og det ser ud til, at du faar rejst og oplevet en del. Det er jo netop det livet handler om - at opleve, mens vi endnu kan kravle.
jeg har selv gang i "en paa opleveren" med et restaurant projekt i Kina - som du kan laese lidt om andetsteds her paa vores udemaerkede forum. Det skal jo ikke vaere MC snak det hele..... eller....?
Rigtig god tur til det kolde land - husk de lange underhylere...
Torben
annekk

underhylere

Indlæg af annekk »

Hej torben

ja, underhyleren glemmer jeg jo nok ikke. he he, han skal nok følge med af sig selv.

sjovt, jeg har lige tjecket lidt af din kina historie... meget meget spændene. jeg må kigge forbi når jeg kommer til kina.

mc-snak, og hvad der ellers kan inspirere:-)

tak for de pæne ord om glasset.

anne
Besvar