Jeg har desvære et par små stenslag på min Varadero
Jeg har led med lys og lygte efter en farve kode på laken
nogen der ved hvor det står på sådan en Varadero fra 07
Farve koden
Re: Farve koden
Den skulle gerne være er sted under sædet. Måske på undersiden af stellet.
På stellet, venstre side, lige bag "håndhjulet" til justering af bagdæmperen, sidder et klistermærke
med farvekoden. At dømme ud fra dit profilbillede er det samme farve som min: NH-A83M.
med farvekoden. At dømme ud fra dit profilbillede er det samme farve som min: NH-A83M.
Bønne
Plan your ride. Ride your plan.
Takker Bønne så er den fundet
Jep er samme farve som din ser det ud til jeg har bare ikke original taske sæt men givi
Har du lave nogen ændringer på din VA jeg overvejer lidt om man evt kan sænke den lidt

Jep er samme farve som din ser det ud til jeg har bare ikke original taske sæt men givi
Har du lave nogen ændringer på din VA jeg overvejer lidt om man evt kan sænke den lidt
Nej, min er fuldstændig standard, jeg synes den fungerer fint som den er.
Men jeg har jo så en del originalt ekstraudstyr monteret.
Og et Bagster tankcover med tilhørende tanktaske.
Men jeg har jo så en del originalt ekstraudstyr monteret.
Og et Bagster tankcover med tilhørende tanktaske.
Bønne
Jeg har også en del på min generelt en skøn all round maskine
Jeg hade en pw5 i tankerne og andre potter men da jeg hørte pris osv på det så ombestemte jeg mig til at blive ved standart
ud over jeg monteret k&n filter og olie filter
Jeg har så bestilt et andet sæde der kommer på så snart det lander
Kunne det ikke være lidt sjovt med et VA træf en dag kunne være sjovt at se hvor mange der igrunden er her inde for dk
Jeg hade en pw5 i tankerne og andre potter men da jeg hørte pris osv på det så ombestemte jeg mig til at blive ved standart
ud over jeg monteret k&n filter og olie filter
Jeg har så bestilt et andet sæde der kommer på så snart det lander

Kunne det ikke være lidt sjovt med et VA træf en dag kunne være sjovt at se hvor mange der igrunden er her inde for dk