Honda XL 1000 V SD01 ?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Dirtmoover

Honda XL 1000 V SD01 ?

Indlæg af Dirtmoover »

Hej.

Lang tid siden jeg har været forbi herinde, har kørt ande type mc end de lidt højbenede et stykke tid(Yamaha Cruiser), men jeg savner sq' at kunne svinge uden at der er noget der skraber på :-) ........

Da penge betyder lidt ;-) har jeg kikket , stadig kun på nettet = ingen prøve kørsel endnu, lidt på den første model af Varadeo SD01 .... har brug for en cykel der nemt bærer to personer og oppakning på en ferietur ...

vil i ikke være så rare at give mig lidt info om plusser og minusser ved modellen

Takker :-D
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Re: Honda XL 1000 V SD01 ?

Indlæg af kjelde »

Hej

Jeg har haft 2 varderoer. Først en SD01 og senere en SD02, og sammenlagt kørt 100000 km på dem.
En rigtig super maskine og med god motorkraft også med oppakning og passager.

Efter jeg fik styrforhøjere på, sad jeg super godt på cyklen, og god plads til en bag på også.

Jeg har ikke rigtigt noget at udsætte på hverken den ene eller den anden. SD-eren er med karburator og vil gerne have lidt benzin, hvorimod SD02-eren som er med indsprøjtning og et gear mere var noget mere økonomisk.

Udover alm sliddele som dæk og kædekit har der ikke rigtigt været nogle reperationer. Skiftede ensretteren ved ca 50.000 km, men ellers ikke.

Det er en bund solid køremaskine og skiftede kun fordi jeg gerne vil lidt væk fra asfalten, og til det formål er den for stor.

Hjælper gerne hvis du har nogle spørgsmål.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Dirtmoover

Re: Honda XL 1000 V SD01 ?

Indlæg af Dirtmoover »

Hej.

Takker for info, lige med denne maskine blev det ikke til noget, han sprang fra i sidste øjeblik :-?
Besvar