HARK på facebook?

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Nejmann »

poulsen skrev:ja ok den instilling må jeg se på :)

MEN umiddelbart ser det ud til at mangle link til gå-til-næst/forrige side i forumtråde
jeg tester på min n9...

edit: ville det være muligt at få hark logoet i toppen så mobiludgaven ikke blev for køns-løs?
Det er ikke så intuitivt, men man kan vælge side ved at trykke på "havelågen" aka "klaf" aka # nederst på siden.

Et lille HARK-logo vil da være fint. Skriver det på todo'en men tør ikke love noget :-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: HARK på facebook?

Indlæg af yaknudsen »

Bønne skrev:Hej

Et eller andet er der nu galt med tiden, når jeg er logget på er tiden foroven på siden rigtig, pt. 20:xx, men logger jeg af skifter den til 21:xx :-? :!:
Forummets default indstilling er tilsyneladende 'DST' (Daylight Saving Time) - eller på dansk SOMMERTID! Så når man logger ud skifter forummets tidsvisning derfor fra den tidsvisning man har angivet i sin profil - til SOMMERTID.

Når vi ude i virkeligheden går over til sommertid - om ikke så forfærdelig længe bliver alt godt igen. Helt af sig selv. Så det er vist ikke værd at tænke særlig meget over. :-D

Forbandede sommertid: http://www.negroj.dk/sommertid/forbandelser.htm
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Bønne »

Lykkedal skrev:
poulsen skrev:Er server tiden korrekt sat op på forummet. der vises pt at det sidste indlæg fra Nejmann var skrevet kl 18:55 men klokken er pt kun 18:08
Der skal du selv ind og justere
Billede
Ok, Yaknudsen, men så stammer det jo også fra forummet som Poulsen skriver, og ikke fra vores egne indstillinger :lol: For selvom jeg f.eks. indstiller min tid til "Fransk Polynesien", så er forummets tid stadig en time foran "dansk tid" når jeg logger ud, og om jeg vælger ja eller nej til sommertid gør heller ingen forskel.

Men hvis der ikke findes en forumindstilling der følger sommer/vintertid, så må vi jo leve med det, alternativt kan en administrator vel lægge en time til/trække en time fra to gange om året :?: :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Henrik Larsen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Henrik Larsen »

Jeg har enablet DST på forum admin (daylight saving), -men det ser ikke ud til at have virket... :roll:
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Nejmann »

Henrik Larsen skrev:Jeg har enablet DST på forum admin (daylight saving), -men det ser ikke ud til at have virket... :roll:
Det er fordi jeg lige havde disabled DST (fordi vi ikke bruger sommertid lige nu). Og dét virker ... vistnok :-) .
vh Kåre
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Nejmann »

Nejmann skrev:Et lille HARK-logo vil da være fint. Skriver det på todo'en men tør ikke love noget :-)
Done! 8-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: HARK på facebook?

Indlæg af yaknudsen »

Det der sommertids halløj er langt mere bøvlet end man skulle tro. Prøv feks. at se denne tråd på PHPBB forummet:
https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... 9/support/ :oops:
Jeg synes vi skal afskaffe sommertid, og alle sammen benytte UTC: http://da.wikipedia.org/wiki/UTC :shock:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
TEriksen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af TEriksen »

Kan man se kalenderen på mobilsiden eller kan jeg bare ikke finde den? Kunne være et link i menuen øverst til venstre sammen med baordindex mfl.
/ Thomas
poulsen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af poulsen »

Har lige bemærket at signatur vist ikke kommer med når man poster fra mobilsiden....
Besvar