HARK på facebook?

Her kan debateres alt, næsten.
Skomarn

HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

Hej Harkere

Vil lige høre om der findes en HARK facebookside? Har været inde og søge, men uden held. Måske hedder den noget andet, eller måske er det et bevidst valg, at der ikke findes en overhovedet? 8-)

-Søren
TEriksen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af TEriksen »

Hej Søren,

Godt input!
HARK er ikke på facebook endnu men det kan jo være vi skal til at se på det.
Vi tager det op på næste bestyrelsesmøde.

/ Thomas
Skomarn

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

TEriksen skrev:Hej Søren,

Godt input!
HARK er ikke på facebook endnu men det kan jo være vi skal til at se på det.
Vi tager det op på næste bestyrelsesmøde.

/ Thomas
Fedt! :ok: 8-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: HARK på facebook?

Indlæg af yaknudsen »

Facebook er for tøser :!: :oops:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
poulsen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af poulsen »

Jeg vil bare pointere at bestyrlsen må tænke sig meget grundig om, hvis der bliver indført to steder hvor HARK "bor" online. Det kan meget let medføre at den ene af siderne dør.
Personligt synes jeg det er synd hvis denne side dør.

Facebook er da meget bekvæm hvis man skal arrangere en spontan tur, men kan være svær at føre lange samtaler i.
Desuden er der langt fra alle medlemmerne der er medlem af den tjeneste.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: HARK på facebook?

Indlæg af yaknudsen »

Enig. Det var nok sådan jeg skulle skrevet - i stedet for at være provokerende. :oops:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Skomarn

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

Hej P og Y

I har ganske ret i det I siger. Jeg tænker dog, at i og med at mange herinde ikke har facebook, vil denne side nok ikke dø lige med det samme. Jeg er skam helt klar over, at det er herinde det gælder, hvis guldkornene og de gode råd skal findes. Os som har facebook kan evt. bruge den som en mere "uformel" side, hvor vi kan dele billeder, links til artikler, oprette "events" til køreture (som selvfølgelig også vil blive slået op herinde) og andre ting.

Uden at træde alt for mange over tæerne tror jeg godt jeg tør sige, at jeg både er blandt den yngre del (29), og de sidst tilkomne (2012) af Harkerne. Jeg hylder at der findes et forum for os som kan lide at få lidt jord under neglene/skærmene. Jeg tror ikke at en facebookside vil give "begrænsninger" - kun yderligere sammenhold i klubben.

Til sidst skal det nævnes, at uanset hvad der besluttes i denne forbindelse, vil det ikke ændre ved min nuværende begejstring og brug af denne side. 8-)

Cheers!
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK på facebook?

Indlæg af iver »

Jeg synes ikke rigtig om ideen at vi skal være på to platforme. Dem der ikke er på FB kunne komme til at gå glip af noget og det ville være synd. Jeg tænker også at folk fint kan finde os uden FB få google jo er næsten ligeså integreret i folks internet univers, som FB er det. Og da det jo fungerer fint med både billeder og turinvitationer her på siden ser jeg ikke grund til at være to steder. Og det vil jo også bare give mere arbejde til bestyrelsen at skulle administrere to steder. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Skomarn

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

I rest my case! 8-)

Håber at se en masse af jer i den nært fortstående sæson.

-Søren
tingtilsalg

Re: HARK på facebook?

Indlæg af tingtilsalg »

FB er jo hvad man gør det til.
Men for dem der gerne vil bruge det er det jo skide smart at få hurtige opdateringer. Som fx hvis nogen lige smider en besked op om en fællestur en sommeraften og den slags. Rigtigt mange er jo i besiddelse af en smartphone hvor man så kan få disse opdateringer på med det samme, uden at man skal have gang i computeren. Det i sig selv burde da også være værd at tage med.

Jeg er jo ikke selv medlem af HARK, men jeg synes ideen er fin. Hvorfor begrænse sig ?

Skomarn, jeg synes som sagt ideen er rigtigt fin. Og du skal da ikke lade dig slå ud af at 3 andre brugere ikke deler din begejstring. Det kan jo nemt ske mange andre gør :)
poulsen

Re: HARK på facebook?

Indlæg af poulsen »

Jo facebook har bestemt sine kvaliteter, men jeg mener bare at bestyrelsen skal tænke sig godt om.
Men nu tingtilsalg nævner at mange medlemmer nok har smartphones og facebook kan give hurtig besked om at et eller andet sker på HARK, kom jeg til at tænke på et:
Hvorfor ikke tilføje RSS tilføjelsen til forumet?
OG
Hvorfor ikke også tilføje et mobil-telefon-tilføjelse til forumet også der gør forumet mere mobil-venligt når man besøger siden fra ens smartphone?

(skomarn: undskyld jeg kørte din tråd lidt af sporet, og synes bestemt ikke det er et dumt forslag/sprøgsmål du kommer med :) )

(det kunne være https://www.phpbb.com/customise/db/styl ... er_mobile/ og https://www.phpbb.com/customise/db/mod/phpbb_smartfeed/ )
Skomarn

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

poulsen skrev:Jo facebook har bestemt sine kvaliteter, men jeg mener bare at bestyrelsen skal tænke sig godt om.
Men nu tingtilsalg nævner at mange medlemmer nok har smartphones og facebook kan give hurtig besked om at et eller andet sker på HARK, kom jeg til at tænke på et:
Hvorfor ikke tilføje RSS tilføjelsen til forumet?
OG
Hvorfor ikke også tilføje et mobil-telefon-tilføjelse til forumet også der gør forumet mere mobil-venligt når man besøger siden fra ens smartphone?

(skomarn: undskyld jeg kørte din tråd lidt af sporet, og synes bestemt ikke det er et dumt forslag/sprøgsmål du kommer med :) )

(det kunne være https://www.phpbb.com/customise/db/styl ... er_mobile/ og https://www.phpbb.com/customise/db/mod/phpbb_smartfeed/ )
Poulsen! Det er bestemt ikke at køre debatten af sporet - det er et super godt forslag du kommer med. Ville være super fedt at kunne have HARK i lommen. 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK på facebook?

Indlæg af iver »

Jeg har altid HARK mig i lommen, den ligger under foretrukne, og jeg tjekker tit siden. Og her skal det så måske for god ordensskyld pointeres at jeg bruges trykknap tlf! Hvor svært kan det så være på en smartphone. Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Skomarn

Re: HARK på facebook?

Indlæg af Skomarn »

Så må jeg også for god ordens skyld pointere, at Poulsens ovenstående forslag kun er et spørgsmål om en forbedring ift. brugervenligheden og interfacet af lomme-HARK. Det ændrer eller "flytter" ikke det HARK vi allesammen kender. Faktisk synes jeg at Poulsens forslag om opgradering af lomme-HARK, er endnu bedre end mit eget facebook-forslag.

Men fair nok, hvis du mener at vi bare hælder vand ud af ørene, Iver. ;-)

-Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK på facebook?

Indlæg af iver »

I må hælde lige hvad i vil ud af ørene, og er det øl holder jeg en kop under ;-) Jeg har absolut intet imod fremskridt og nyskabende ting, uden de to ting var der slet ikke noget HARK idag. Der findes da ikke noget værre en dem der råber at alt skal blive som det altid har været. Så længe vi medregner omtanke for dem der lægger det frivilige arbejde for dagen. Mine sidste to indlæg er forresten skrevet fra min trykknap tlf fra en hyggelig pub i Århus midtby, i usædvanligt godt selskab! Så skål fra mig:-) Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar